5.11.15

MY FAVORITE NUDE NAIL POLISHES | ESSIE


odcienie od lewej: tuck it in my tux | blanc | limo-scene | fiji | mademoiselle | urban jungle

Odcienie nude to obok czerwieni moje ulubione kolory lakierów do paznokci. O tym, że darzę miłością te od Essie pisałam już tyle razy, że chyba powtarzać się nie ma sensu ;) I nie wiem czy tylko ja tak mam, że sięgam po nie szczególnie jesienią i zimą (jakby trochę na przekór aurze). Zapraszam do krótkiego posta o moich ulubionych "nudziakach" z Essie.
Tuck It In My Tux - ten mleczno - biały odcień pochodzi z kolekcji zimowej z 2014r. Dwie warstwy wystarczą do pełnego krycia.
Blanc - 100% biały lakier. Idealny do frencha, ale ja lubię go również samego na krótkich paznokciach.
Limo-scene - odcień mleczny, pół transparentny. Aby uzyskać pełne krycie trzeba kilku warstw, ale ja lubię tą jego półprzezroczystość. Sprawdza się gdy manicure robię w biegu. 
Fiji - kremowy bardzo rozbielony róż. Dwie warstwy kryją bardzo dobrze. Kolor jest wyraźny i daje efekt super czystych, zadbanych dłoni. Bardzo go lubię i jest to moje drugie opakowanie tego lakieru.
Mademoiselle - transparenty z odcieniem delikatnego różu. Super sprawdzi się przy french manicure. Gdy nie mam w ogóle czasu, a muszę pomalować paznokcie, zawsze wybieram ten lakier. Malowałam nim już paznokcie w aucie, tramwaju ba, nawet na promie, więc da się prawie w każdych warunkach :) 
Urban Jungle - beż wymieszany z szarością. Konsystencją przypomina Fiji. Piękny i klasyczny odcień, mój ulubieniec na jesienne dni. 

A jakie są wasze ulubione lakiery do paznokci na tegoroczną jesień?


5 komentarzy:

  1. Z tych, które pokazujesz mam tylko jeden - Fiji :) Wszystkie mimo, że podobne do siebie, to wyglądają pięknie :) Dla mnie jesień to głównie ciemne lakiery - burgundy i granaty :) Ale z nudziaków nie jestem w stanie zrezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery Essie - najcześciej wybieram właśnie Fiji lub Muchi Muchi. Teraz mam ochotę na ballet slippers :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, zdjęcia są rewelacyjne :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory nude są moimi ulubionymi. Sprawdzą się w każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory! Świetnie prezewntują się na paznokciach. Bardzo lubię Essie bo mają piękną gamę kolorystyczną i każdy może znaleźć odpowiedni odcień dla siebie. No i jakościowo są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń