16.10.15

25 FACTS ABOUT ME



Dzisiejszy post z przymrużeniem oka - czyli 25 faktów o mnie. Mam nadzieję, że poznamy się dzięki temu trochę lepiej. Będzie mi baaaaardzo miło jak w komentarzach podzielicie się jakimiś faktami o sobie. :)

1. Robię listy. Planując wyjazd, zakupy, każdy dzień, robię milion list, które są w kalendarzu, telefonie, na post-itach. Największą przyjemność sprawia mi wykreślenie "zrobionej" rzeczy.

2. Piwonie i kwitnące gałązki bzu to moje ulubione kwiaty. Natomiast nie znoszę róż.

3. Co parę miesięcy przestawiam meble w swoim mieszkaniu, próbując znaleźć najbardziej optymalne ich ustawienie. 

4. Leniwe niedzielne poranki spędzane przy pysznej kawie i śniadaniu to moje ulubione momenty w całym tygodniu. 

5. Uwielbiam podróże i chciałabym mieć na nie więcej czasu! 

6. Nie lubię robić zakupów w centrach handlowych, chodzę tam w ostateczności. Większość zakupów robię online.

7. Moim 'comfort food' jest czekolada z sola morską. 

8. Drink, który zawsze wybieram w klubie to dżin z tonikiem.

9. Staram się stawiać na jakość ponad ilość, chociaż czasami bywa to trudne ;)

10. Uwielbiam piec i gotować. Jednak zazwyczaj zapominam zabrać aparat do kuchni aby uwiecznić to na zdjęciach.

11. Marzę o kursie fotografii.

12. Po studiach w Warszawie wróciłam do mojego rodzinnego miasta, chociaż zimy są uciążliwe to jeziora i piękno okolicznej przyrody wynagradzają mi to z nawiązką.

13. Zakochana jestem w Rzymie i mogłabym tam mieszkać.

14. Ok przyznam się - dźwięki mojego budzika to Beyonce - Run the World. ;)

15. Brak mi systematyczności. Jednak pod presją czasu pracuje mi się najlepiej i najefektywniej.

16. Praktycznie w ogóle nie chodzę na obcasach. Uwielbiam botki i kozaki i mogłabym w nich przechodzić cały rok!

17. Nałogowo kupuję sukienki, chociaż praktycznie w ogóle w nich nie chodzę. 

18. Relaksuje mnie malowanie paznokci. ;)

19. Nie wyobrażam sobie poranka bez kubka gorącej kawy!

20. Uwielbiam chodzić boso, w domu chodzę w kapciach jedynie zimą. A jedną z najprzyjemniejszych rzeczy na świecie jest spacer o poranku boso, po lekko wilgotnej trawie.

21. Z wykształcenia jestem psychologiem.

22. Uzależniona jestem od Instagrama (@coffedoll.blog).

23. Chociaż uwielbiam podróże, nie znoszę pakowania walizki!

24. Kilka lat temu wygrałam w radiu spotkanie ze Stingiem i bilet na jego koncert.

25. Zmywanie naczyń to najgorsza z prac domowych pod słońcem! ;)



5 komentarzy:

  1. oj od Instagrama to i ja jestem uzależniona, bardzo fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice hair :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis :)
    Myslę, że jestesmy do siebie bardzo podobne :)) też jestem psychologiem, niedzielna poranna kawa to także moja ulubiona cześć tygodnia i jestem uzależniona od robienia list :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń