16.9.15

VICHY IDEALIA LIFE SERUM REVIEW

VICHY IDEALIA LIFE SERUM recenzja

VICHY IDEALIA LIFE SERUM recenzja

Ostatnie kilka miesięcy minęło mi bardzo intensywnie. Upały, klimatyzacja, zmęczenie i zbyt mała ilość snu dały o sobie znać. Skóra mojej twarzy stała się sucha, poszarzała i pozbawiona blasku. Zwykły codzienny krem już nie wystarczał, dlatego zaczęłam szukać czegoś mocniejszego, produktu, który mogłabym używać rano i który działałby na moją skórę w ciągu dnia.
Mój wybór padł na serum marki Vichy - Idealia Life Serum, czyli serum idealizujące. Wspominałam już o nim w ulubieńcach sierpnia klik. Serum przeznaczone jest dla kobiet, których skóra nosi oznaki zmęczenia stresem, brakiem snu, narażona jest na klimatyzację oraz promienie słoneczne.  Produkt ma przywrócić nawilżenie, blask, odżywić ją i nadać zdrowego kolorytu.
Zawiera składniki aktywne takie jak LR421 - pochodną kwasu jasmonowego, który przyspiesza odnowę komórek i chroni przed szkodliwymi czynnikami, kwas hialuronowyktóry odpowiada za nawilżenie i wypełnienie, oraz Lipohydroksykwas LHA - pochodną kwasu salicylowego, który złuszcza naskórek, stymuluje jego odnowę i ułatwia przenikanie pozostałych składników aktywnych w głąb skóry.
Serum ma postać lekkiego kremu, który wchłania się błyskawicznie. Skóra po jego użyciu jest matowa ale jednocześnie rozświetlona. Używam tego produktu od dwóch miesięcy, zauważyłam, że skóra wygląda na wypoczętą, nawilżoną i wygładzoną. Na tyle, że w upalne dni wystarczyło po Idealia Life Serum nałożyć filtr przeciwsłoneczny i odrobinę przypudrować twarz i skóra wyglądała po prostu dobrze. A to w moim przypadku to na prawdę rzadkość.
Serum Vichy zagościło w mojej łazience i porannej pielęgnacji na dobre. Oczywiście sięgam po nie chętniej, także ze względu na piękne, eleganckie opakowanie oraz przez delikatny, nie męczący zapach :)
Na pewno będę do niego wracać i myślę również o wypróbowaniu innych produktów z linii Idealia od Vichy.
Może używałyście któregoś produktu z tej serii i możecie mi coś polecić? Chętnie się o tym dowiem!

1 komentarz:

  1. Samo opakowanie zachęca do kupna :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń