21.9.15

MY EVERYDAY ESSENTIALS








Kalendarz Moleskine - Towarzyszy mi codziennie, od niego zaczynam i z nim kończę dzień. Jest w nim wszystko o czym powinnam pamiętać, a także niezliczona ilość chciej list ;) Kalendarze od Molseskine są moim ulubionymi i towarzyszą mi już od dobrych kilku lat. Najnowszy czerwony jest wersją 18 miesięczną i jest ze mną od sierpnia.

Okulary przeciwsłoneczne Furla - Mój łup z Tk Maxx. Są bardzo wygodne, klasyczne i bardzo dobrze chronią od słońca, co jest konieczne przy moich wrażliwych oczach. Mam je zawsze w torebce.

Portfel DKNY - Urzekł mnie kolorem i wykonaniem. Jest dosyć spory - mieści wszystko co trzeba, a na wieczorne wyjście, spokojnie może pełnić rolę kopertówki. 

Iphone 5s - Moje centrum dowodzenia ;) Pracy, relaxu i aktywności fizycznej. 

Kolczyki Yes - Praktycznie jedyny biżuteria jaką ostatnio noszę. 

Balsam do ust AESOP - Świetny naturalny produkt, o lekko ziołowym zapachu, który dobrze nawilża i leczy wysuszone usta, nie pozostawiając tłustej powłoki. 

Błyszczyk DIOR - Piękny odcień nr 442 Petillante, w kolorze delikatnego bladego różu z  iskrzącymi drobinkami. Idealny do codziennego makijażu i można go nakładać bez pomocy lustra.

SPF City Block Clinique - Mój ulubiony krem z filtrem przeciwsłonecznym, towarzyszył mi całą wiosnę i lato. Skóra po nim jest matowa, a makijaż się dobrze utrzymuje. Bardzo dobry produkt.

Invisi bobble - Gumki sprężynki do włosów, które ich nie plączą i nie wyrywają. Dobrze trzymają włosy zarówno związane w kucyk jak i niedbale zwinięte w kok. Odkąd je kupiłam nie używam zwykłych gumek do włosów.

A jakie produkty towarzyszą wam każdego dnia? 

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Podoba mi się Twój portfel :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam gumki invisi bobble bardzo dobrze mi sie sprawdzaja
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie używam innych, te są najlepsze! ;)

      Usuń
  3. Portfel naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kalendarz, portfel, telefon, krem do rąk i mogę wychodzić :) kolczyki z Yes wyglądają bardzo elegancko i minimalistycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Moleskine i błyszczyk Diora też zawsze mam przy sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cacka :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń