25.9.15

ESSIE EXOTIC LIRAS


Ostatnie dni lata dobiegły końca, ale ja chciałam zostać jeszcze trochę dłużej w tym klimacie. Pomalowałam więc paznokcie moim ulubieńcem ostatnich miesięcy, jeśli chodzi o kolor lakieru do paznokci. Lakiery Essie uwielbiam i jestem im wierna już od kilku lat, rzadko się zdarza abym "zdradziła" je z inną marką. Według mnie mają niespotykane odcień, świetną jakość i utrzymują się na moich paznokciach ok. tygodnia.

Essie Exotic Liras jest to piękny, głęboki, ciemno różowy odcień, który ślicznie wygląda przy lekko opalonej skórze. Szeroki pędzelek pozwala w expresowym tempie pomalować paznokcie, a dwie warstwy wystarczą w zupełności aby uzyskać pełne krycie. Nie ma mowy o żadnych bąbelkach czy nierównościach. Exotic Liras jest odcieniem kremowym, bez żadnych błyszczących drobinek. Jak zwykle maluję jeszcze jedną warstwę top coatu Essie Good to Go dla utwardzenia lakieru i nabłyszczenia. Takie połączenie sprawia, że lakier utrzymuje się na moich paznokciach spokojnie 7 dni.

A jaki był wasz ulubiony odcień lakieru do paznokci jaki nosiłyście najczęściej latem? 

4 komentarze: