26.8.15

MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA


Nie będę ukrywać, na początku urzekła mnie nazwa - Ministerstwo Dobrego Mydła. Pojawiła się już na kilku blogach, a wpis Black Raspberry zaciekawił mnie na tyle, że zajrzałam na ich stronę internetową. Zajrzałam i przepadłam! Filozofia marki, naturalne produkty a nawet wygląd strony w 100% przemawiają do mnie. Także nic dziwnego, że musiałam wypróbować cokolwiek! ;)
Na pierwszy ogień, tzn. do mojego koszyka wpadły dwa produkty: mydło Rozmaryn i mus do ciała Len i Konopie. Paczka dotarła do mnie błyskawicznie, pięknie zapakowana. A od dzisiejszego wieczoru zaczynam testy. Mydło i mus pachną tak obłędnie, że nie mogę się już doczekać! 

Znacie Ministerstwo Dobrego Mydła? Jeśli tak to co myślicie o ich produktach i co jeszcze polecacie? 



5 komentarzy:

  1. też mam :]
    ten mus do ciała to gmus do ciała gęsty i tłustawy? czy raczej lekki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam :D mus jest raczej masłem. Gęstym i tłustawym. Na całe ciało trochę za ciężki ale na wysuszone miejsca idealny!

      Usuń
  2. W chwili wolnego czasu zajrzyj proszę na kosmetyki ekologiczne LillaMai i daj znać czy Ci odpowiadają. Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam kulę do kąpieli w wersji czekolada <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym wypróbowała, ale niestety nie mam wanny :(

      Usuń