20.8.15

COOKING FOR TWO | ZAPIEKANA CUKINIA Z MOZZARELLĄ, POMIDORAMI I BAZYLIĄ



Ostatnie miesiące były szalone, trochę się w moim życiu pozmieniało (przeprowadzka do wspólnego mieszkania z ukochanym) i szczerze mówiąc zabrakło mi trochę godzin w dobie aby znaleźć czas na blogowanie. Ale pełna nowych pomysłów i energii wracam, do tego co zawsze sprawiało mi ogromną przyjemność, czyli do blogowania. Wróciłam również do instagramowania (@coffedoll.blog), niestety z nowym kontem, bo stare niechcący usunęłam.

Po przeprowadzce okazało się, że oczywiście obowiązek gotowania spadł na mnie. Całkowicie na mnie. Nie, żebym narzekała, bo lubię czasami coś napsocić w kuchni, ale co innego jeśli mam na to czas i ochotę, a co innego gdy wracamy z pracy i muszę super szybko przygotować coś smacznego i w miarę zdrowego dla naszej głodnej dwójki. Testuję więc masę szybkich przepisów na zdrowe ciepłe posiłki.

Dzisiaj przygotowałam pyszną zapiekaną cukinię z mozzarellą, pomidorami i świeżą bazylią.
Przepis pochodzi z jednej z moich ulubionych stron kulinarnych kwestiasmaku.com.
Przygotowanie zajmuję chwilę, wstawiamy całość do piekarnika i po 30-40 minutach mamy pyszny  i zdrowy obiad.  Polecam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Anonimowy21.8.15

    zacznijcie sie wymieniac tym oowiazkiem. skoro wracacie o tej samej porze, to gotujcie na zmiane - jeden dzien Ty a drugi on. inaczej przywykniecie, gotowanie juz bedzie wylacznie Twoja domena, a Ty sie potem zaczniesz wsciekac ze pichcenie jest tylko twoim obowiazkiem. na dluzsza mete polecam dzielenie sie wymienne obowiazkami i to konsekwetnie od samego poczatku zwiazku. zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście On całkiem sprawnie ogarnia temat sprzątania, więc podział obowiązków jest ;) Dziękuję za radę i za odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń