28.8.15

AUGUST FAVORITES | ULUBIEŃCY SIERPNIA

Nadszedł czas na ulubieńców, chociaż nie mogę uwierzyć, że sierpień a wraz z nim lato dobiegają końca. Upały sprawiły, że makijaż jak i pielęgnację ograniczałam do minimum. Dlatego nie ma tutaj nowości (poza dwoma). Są to raczej sprawdzone produkty, których używam od dawna i wracam do nich szczególnie latem.  


Portfel DKNY to pierwsza nowość. Jest wykonany ze skóry, a cudny kolor fuksji pomaga w odnalezieniu go w każdej torebce. To była dobra inwestycja i mam nadzieję że będzie mi towarzyszył każdego dnia, przez co najmniej kilka lat.

NUXE Huile Prodigieuse czyli suchy olejek ze złotymi drobinkami. Niezwykle wydajny, pięknie podkreśla opaleniznę. Używam go również do włosów ponieważ sprawia, że blond jest bardziej rozświetlony. Nie pozostawia tłustej powłoki i pachnie po prostu wakacjami, słońcem i plażą. 

NARS Laguna Bronzer po małych skokach w bok z Benefit Hoola i Guerlain Terracotta Bronzer, powróciłam do ukochanego i najlepszego według mnie bronzera. który ma idealny odcień do mojej karnacji, jest delikatny (nie da się niem przesadzić, czy narobić plam). Jedyny minus to problem z dostępnością. 


VICHY Idealia Life Serum produkt na który skusiłam się przez filmik ttsandra. Serum ładnie rozświetla cerę i delikatnie ujednolica koloryt. Skóra jest napięta i po miesiącu stosowania widocznie ładniejsza. Serum jest gęste i nie mam już potrzeby nakładania po nim kremu do twarzy.  

CLINIQUE Super City Block Bardzo dobry krem z wysokim filtrem (40!). Formuła oil-free sprawia że skóra się po niem nie świeci, a makijaż nie spływa. Krem ma delikatny kolor dlatego, też w super upalne dni nie nakładałam na niego już żadnego podkładu, wystarczyła tylko odrobinę pudru matującego. Na pewno zostanie ze mną na dłużej :)

BUMBLE AND BUMBLE Bb Repair Blow Dry krem do układania włosów szczególnie przeznaczony do tych suchych i zniszczonych. Pomaga w ich układaniu, nawilża i sprawia że rozczesują się bez problemu, schną i układają dużo szybciej. Kolejny produkt Bumble and Bumble z którego jestem bardzo zadowolona.


MAC Prep + Pime korektor i rozświetlacz w jednym. Produkt uniwersalny. Używam go do rozświetlania okolic pod oczami, a także na wieczorne wyjścia do mocniejszego konturowania twarzy. Jest bardzo wydajny, nie waży się, nie przesusza tych delikatnych okolic. Świetny do uzyskania wypoczętego wyglądu twarzy, niezastąpiony po zarwanej nocy! ;)

NARS Satin Lip Pencil Timanfaya pomadka w kredce o pięknym odcieniu pomarańczowej czerni. Kiedy nie mam czasu na pełny makijaż wystarczy mi filtr, odrobina pudru brązującego, tuszu do rzęs i ten piękny kolor na ustach. Długo się utrzymuje i nie rozmazuje. Chętnie wypróbuję inne odcienie kredek do ust z Nars.

A jakie produkty znalazły się wśród waszych ulubieńców sierpnia?


5 komentarzy:

  1. Widzę same perełki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam korektor MAC Prep + Prime, ale używam go głównie pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ten sposób też najczęściej :)

      Usuń
  3. Ah, same perełki! Dodaję do obserwowanych, bo nie chcę Cie zgubić :)

    OdpowiedzUsuń