5.11.14

MY ONLINE SHOPPING #2



Napisałam już jeden post odnośnie miejsc w sieci gdzie robię zakupy (klik klik) i lista ciągle rozrasta się o nowe sklepy :) Dzisiaj post o sklepach, w których zaopatruję się w kosmetyki :)

Moje najnowsze odkrycie, gdzie w trakcie promocji można znaleźć kosmetyki, w na prawdę okazyjnych cenach (np. podkład Shiseido kupiłam tutaj za 59,90!). Dział kosmetyczny to jedynie mała część asortymentu sklepu, gdzie znajdziemy ubrania, buty i akcesoria. Na przesyłkę czekałam ok 7 dni, ale to pewnie dlatego, że sklep niedawno wkroczył na nasz rynek. Duży plus za dobrą obsługę klienta i wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania ;) Na pewno będę zaglądać w to miejsce częściej.

W moim mieście niestety nie ma stacjonarnej perfumerii Sephora, dlatego bardzo się ucieszyłam, kiedy otwarty został sklep online. Zawsze zaglądam tam w dział "kuszące ceny", gdzie zdarza się znaleźć prawdziwe perełki w świetnych cenach. Dodać do tego promocje i kupony rabatowe z kartą lojalnościową i zakupy wychodzą bardzo przyjemnie. Przesyłka jest ekspresowa bo zazwyczaj trwa maksymalnie 2 dni. I wcale już nie żałuję, że nie mam u siebie stacjonarnego sklepu ;) 

Kolejne na pewno znane wszystkim miejsce w sieci, na kosmetyczne zakupy. Duży wybór marek, plus takie które są trudno dostępne stacjonarnie jak MAC czy Laura Mercier. Ostatnio złapałam się na tym, że nie zaglądam już praktycznie w ogóle do stacjonarnego douglasa, bo zakupy robię głownie w sieci. ;) 

Staram się powoli przejść na naturalną pielęgnację, dlatego po zużyciu zapasów powoli wymieniam kosmetyki, na te z lepszym składem. Tak też trafiłam do sklepu z kosmetykami pat&rub.  Na stronie znajdziemy polskie naturalne kosmetyki i całkiem fajne promocje (np. teraz w promocji jest m.in. linia otulająca). Warto zajrzeć również na bloga pat&rub gdzie w zakładce "akcje" znajdziemy również konkursy z fajnymi kosmetycznymi nagrodami. Aktualnie wystarczy zamieścić zdjęcie oryginalnej stylizacji w spódniczce i można wygrać bony na zakupy w sklepie. Więcej szczegółów odnośnie konkursu znajdziecie tutaj.

L'OCCITANE
Jeszcze jeden sklep z naturalnymi kosmetykami. Gdzie zaopatruję się regularnie w ulubiony krem do rąk z masłem shea, który sprawdza się idealnie jesienią i zimą (i nie wiem dlaczego zapominam o nim wspomnieć w ulubieńcach;). Na stronie zaczynają pojawiać się również zestawy, które na pewno będą świetnymi prezentami świątecznymi!


Macie swoje ulubione miejsca  w sieci, gdzie robicie zakupy?

4 komentarze:

  1. Znam doskonale wszystkie sklepu, oprócz pierwszego. Muszę zapoznać się z ich asortymentem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecę sprawdzić ten Nelly :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie kojarzę sklepu Nelly! Muszę zajrzeć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest Nelly, nie miałam o nim pojęcia, właśnie zaczęłam buszować:)

    OdpowiedzUsuń