13.10.14

INSTA WEEK #1



1. Ostatni weekend spędzony nad jeziorem
2. Essie love 
3. Ostatnie ciasto z malinami (z mojego ogrodu) tego roku 
4. Dzień bez kawy dniem straconym :)




5. Leniwy piątkowy wieczór z książką i waniliową latte 
6. Urodzinowe nocne lody 
7. Urodzinowe róże i makaroniki zamiast tortu 
8. Uwielbiam niedzielne późne śniadania jedzone w łóżku

Wróciłam do 'instagramowania' (zapomniałam ile radości sprawia mi uwiecznianie na zdjęciach fajnych chwil czy rzeczy). Po więcej zapraszam na instagram - coffedoll.

A wy korzystacie z instagrama? Jeśli tak bardzo chętnie zobaczę co u was słychać! :)

6 komentarzy:

  1. Ciasto malinowe wygląda przepysznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było przepyszne i zniknęło w tempie expresowym ;)

      Usuń
  2. Moja miłość do Essie również zaczyna kwitnąć i to w zadziwiająco szybki tempie, ale długo się opierała. Kawę uwielbiam i wszelkiego rodzaju słodycze. Spóźnione, ale szczere Wszystkiego Najlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo lakierów essie masz, zazdroszczę <3

    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanie wygląda bardzo apetycznie :-)
    Ja też lubię "instagramować" ^^ z jakiegoś powodu sprawia mi radość nie tylko uwiecznianie takich drobnych, życiowych chwil, ale też dzielenie się nimi

    OdpowiedzUsuń