19.9.14

URODZINOWA WISHLIST

Wishlist birthday,urodzinowa lista zakupów,  zoeva, zara, phenome, aesop, asos, urban decay




Czapka z uszami Zara
Torebka Mimi Large Black Paulina Schaedel
Paletka cieni Naked Urban Decay 
Suszarka Valera
Zestaw pędzli Zoeva
Tom Ford Velvet Orchid douglas
Lampa Ananas Zara Home
Parka granatowa ASOS
Maseczka Aesop
Maska do włosów Regenerating Phenome

Za dwa tygodnie moje urodziny i jak co roku robię listę rzeczy, które bardzo chętnie bym przygarnęła. Część udaje mi się kupić sobie samej, a i najbliżsi mają ułatwione zadanie, bo ponoć ciężko jest mi kupić prezent ;) Jedna rzecz z tej listy już do mnie jedzie - perfumy Velvet Orchid Tom Ford. O pozostałych kosmetykach myślę już od jakiegoś czasu: paletka Naked Urban Decay byłaby idealna na wyjazdy, maseczka oczyszczająca Aesop jest zachwalana przez wszystkich, a maska do włosów Phenome to dobry początek aby zacząć przygodę z tą firmą. Pędzle Zoeva są piękne (wersja rose gold szczególnie skradła moja serce) i chętnie bym wymieniła część moich staruszków na nowe. Ciepła parka z dużym kapturem ASOS idealnie przyda mi się na moją suwalską zimę i mrozy, tak jak i czapka z uszami z zary. Czarna torebka na łańcuszku to klasyk, pasowała by mi do wszystkiego, czekam tylko kiedy będzie znowu dostępna. O suszarce do włosów Valera marzę od dawna, ma taką prędkość suszenia, że moje długie włosy, wysuszyłaby w kilka minut! Nowy koc z H&M Home i lampa ananas z Zara Home, na pewno umiliłyby jesienne wieczory. :)

A czy wy robicie takie urodzinowe listy życzeń? Jeśli tak to co się na nich znajduje? :)

7 komentarzy:

  1. Mi też marzy się set Rose Gold z Zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw zoeva jest również na mojej czerwcowej wish liście. Paletkę UD polecam z całego serca. Odkąd ją mam używam codziennie, a zaznaczam, że mam wiele innych cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie potrzebuję coś na co dzień, bo niestety moja paleta naked jest za błyszcząca na codzienny makijaż. :)

      Usuń
  3. Torebka w wersji mini jest też na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  4. O pędzlach Zoevy marzę od dawna :)))

    OdpowiedzUsuń