23.4.14

SHOPPING THERAPY


Raz a jakiś czas (na szczęście bardzo rzadko) zdarza się taki dzień, że mam ogromną potrzebę kupienia sobie "czegoś" nowego. Przy czym "czegoś" jest to pojęcie bardzo niesprecyzowane, obejmujące szeroki zakres kategorii, które jest zmienne oraz zależne od mojego humoru. ;)
Wczoraj miałam właśnie taki dzień i w trakcie pół godzinnej wizyty w centrum handlowym wybrałam kilka rzeczy. Dotarło również do mnie zamówienie z douglas.pl, więc moment jest wręcz idealny na posta pod nazwą haul. 

Powoli zaczynam kompletować moją wakacyjną garderobę, czyli z czarnego koloru przerzucam się na brązy i beże (co doskonale oddaje powyższe zdjęcie). Bluza w motyw skóry węża (Resreved) jest cieniutka i na pewno przyda się w letnie wieczory. Czarna koszulka (H&M) niby zwyczajna, ale urzekła mnie koronkowym wykończeniem przy dekolcie i ramionach. Druga w biało-czarne zygzaki (H&M) pięknie podkreśla dekolt i sprawdzi się zarówno w upalane dni jak i do pracy pod marynarkę lub kardigan. Trampki w wężową skórę (pisałam kiedykolwiek, że uwielbiam ten motyw?) znalazłam w H&M i myślę, że będą to najczęściej noszone buty tej wiosny!



Zamówienie z douglas.pl przyszło wyjątkowo szybko (zamówienie zrobiłam w piątek po południu). Skorzystałam ze zniżki -15% na kosmetyki do makijażu i dzięki temu kupiłam dwa produkty MAC trochę taniej.  MAC Mineralize Skinfnish Natural w odcieniu Light Plus, kupiłam jako odskocznie od ulubionego Studio Fix Powder Plus, liczę na coś delikatniejszego i mniej widocznego na twarzy.  Po obejrzeniu masy filmików na temat konturowania twarzy w stylu Kim Kardashian, po prostu musiałam kupić  Prep + Prime Highlighter w żółtym odcieniu (light boost). Brązo-róż (istnieje taki słowo?) z Essence musiał wylądować w moim koszyku, nic na to nie poradzę, że uwielbiam róże w kremie. Zawsze przeglądam stronę douglas w poszukiwaniu miniatur kosmetyków, które są na tyle duże, że można sprawdzić czy dany produkt nam pasuje i są o wiele tańsze! Tak wpadł w moje ręce krem z Clinique Moisture Surge Intense  (niestety wersja 15ml nie jest już dostępna). Zestaw Estee Lauder (miniatury: korektora Double Wear i kremu pod oczy Revitalizing Supreme) kupiłam w sklepie stacjonarnym, ale tak mi się spodobał ten krem pod oczy, że zamówiłam jeszcze dwa opakowania (co wyszło dużo korzystniej niż zakup pełnowymiarowego kremu! a przy okazji mam zapas całkiem fajnego korektora). Po poście Nissiax83 postanowiłam wypróbować krem BB Dr. G., opakowanie 15 ml kupiłam na allegro. Używałam go przez cały weekend świąteczny i jestem  nim zachwycona! Takiego efektu na skórze nie daje żaden z używanych przeze mnie podkładów. Już teraz wiem, że kupię pełnowymiarowe opakowanie!

A co ostatnio wpadło do waszego koszyka? Kupiłyście coś fajnego?

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie równie zachwycająco się spisywać. ;)

      Usuń
  2. Te trampki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka wena na zakupy jest najlepsza :) Najgorzej to chodzić i nic nie znaleźć.
    Zainteresowałaś mnie kremem BB. Dobrze wiedzieć, że można kupić mniejszą ilość.
    Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze najlepsze zakupy robię spontanicznie. :) Recenzja kremu BB będzie na pewno, tylko jeszcze trochę go po testuję :)

      Usuń
  4. Same perełki. Ja właśnie zrobiłam zakupy na douglas.pl, bo w dniu dzisiejszym jest - 20%. Noszę się z zakupem tego kremu BB Dr.G, ale mam obawy co do koloru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unikałam jak mogłam aby nie zajrzeć na stronę, ale nie wyszło i coś tam się kliknęło. ;)

      Usuń
  5. buty super chciałam czarne z tej serii ale jż nigdzie nie ma :(
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń