17.3.14

NEW IN


Pewnie już wiecie, że sephora ruszyła ze sklepem online w naszym kraju! Oczywiście nie mogłam nie zrobić małego zakupu z tej okazji. W oko wpadł mi ten zestaw z Benefit - Primiping with the Stars, chciałam wypróbować bazę pore professional, a tak będę miała okazję przetestować też kilka innych produktów. Paleta cieni Zoeva w odcieniach nude i lakiery essie z kolekcji resort fling kupiłam w sklepie mintishop.pl. W myśl zasady, że neutralnych cieni nigdy dość, od jutra zaczynam testowanie! :)

Używałyście może któregoś z tych produktów? Jeśli tak proszę o opinie w komentarzach! :)

6 komentarzy:

  1. Paleta cieni Zoeva wygląda fenomenalnie! Idę sobie ją pooglądać w Minti ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba muszę sobie zablokować wszelkie sklepy online z kosmetykami. ;)

      Usuń
  2. Essiaki ,ialabym ochote na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne są, dawno mi się tak cała kolekcja essie nie podobała. Na pewno będę jeszcze o nich pisać :)

      Usuń