23.3.14

FAVE OF THE WEEK # 2


Dzisiejszy tydzień minął mi na wiosennych porządkach w łazience. Postanowiłam ograniczyć ilość kosmetyków, co wiąże się z powrotem projektu denko, oraz nową wish list kosmetyków, które chciałabym mieć, ale o tym innym razem. Wróciłam również do kilku zapomnianych kosmetyków, które nadal bardzo lubię i nie wiem dlaczego leżały tyle czasu w szufladzie.

Neutrogen Ultra Sheer Dry - Touch Sunscreen SPF 45
Wraz z nadejściem słonecznych dni (nareszcie!!!) powróciłam do mojego ulubionego filtru do twarzy. Nie bieli skóry, szybko się wchłania i rzeczywiście chroni przed słońcem. Jedyny jego minus to niedostępność w Polsce.

Garnier Płyn Micelarny 3w1
Przeczytałam masę recenzji na jego temat i postanowiłam spróbować. Polubiłam się z nim bardziej niż z płynem micelarnym Loreal. Bez problemu radzi sobie z moim codziennym makijażem, ma dużą pojemność i niską cenę, czyżby to był micel idealny?

Chanel podkład Vitalumiere Aqua
Mój codzienny podkład idealny. Sprawia, że skóra wygląda pięknie i zdrowo. Jest lekki, ale jego krycie można stopniować dodając kolejną warstwę. Jesienią sprawdził mi się doskonale, zobaczymy jak będzie wiosną i latem.

Maybelline Color Tattoo (nr 35 Tough as Taupe)
Cień w kremie, który przeleżał niemal rok w szufladzie, w końcu wrócił do łask jako... cień do brwi! Sprawdza się do tego celu świetnie, ma idealny kolor bez odcienia brązu czy rudości i w idealnym nienaruszonym stanie utrzymuje się cały dzień!

MAC  Mineralize Blush  Dainty
Mój ulubiony róż, o którym pisałam wielokrotnie, sięgnął już porządnie dna i mam nadzieję w najbliższym czasie się z nim pożegnać. Róże z MAC są strasznie wydajne! Kolor jest różowo-brzoskwiniowy z delikatnymi rozświetlającymi drobinkami, idealny na wiosnę!

Essie Under The Tiwilight 
Jedyna nowość w tym zestawieniu, pięknym ciemny fiolet, który pewnie będę nosić na stopach przez całe wakacje!

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy! Podkład Chanel miałam i również uwielbiałamj, z pewnością do niego powróćę kiedyś, mam nadzieję, że za niedługo :)
    Przypomniałaś mi, że chciałam wypróbować ten filtr z Neutrogeny, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę lecieć w czerwcu na wakacje to zaopatrzę się od razu w dwa opakowania :)

      Nie ma za co :D

      Usuń
  2. róż z MAC wygląda ślicznie :) choć nie przepadam za drobinami w kosmetykach to ten pięknie będzie odbijał promienie słoneczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drobinki są bardzo delikatne i najlepiej je widać własnie na słońcu.

      Usuń
  3. Testowałam ten podkład z Chanel i naprawdę dobrze się u mnie sprawdził! Wkrótce skończy mi się mój ulubieniec Clarins Skin Illusion i zastanawiam się czy kupić go po raz trzeci czy przetestować coś innego...

    OdpowiedzUsuń