21.1.14

TONIK ALPHA -NEW



Po kuracji kremem Avene Triacneal, postanowiłam spróbować czegoś z kwasami co przedłuży całkiem niezłe efekty oczyszczonej skóry. Zastanawiam się nad zakupem słynnego już w blogosferze toniku Alpha -H Liquid Gold, ale przed wydaniem ponad 150 zł na 100 ml produkt, powstrzymał nie mój zdrowy rozsądek. Poszperałam, poszukałam i znalazłam tańszy odpowiednik, który działanie ma bardzo zbliżone do tego z Liquid Gold - Tonik Alpha New, który również zawiera 5% kwas glikolowy. Moje opakowanie dotarło dzisiaj do mnie i wieczorem zaczynam testy. 

Czy używałyście już tego produktu? A może znacie inne z kwasem glikolowym? Za wszelkie opinie będę wdzięczna!

3 komentarze:

  1. Nie znam niestety ale bardzo chętnie dowiem się o nim czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zużyciu buteleczki na pewno dam znać co i jak :)

      Usuń