27.1.14

MY ONLINE SHOPPING



Odkąd zmieniłam miejsce zamieszkania z Warszawy na moje rodzinne miasto, dostęp do większości "moich" ulubionych sklepów stał się utrudniony. Dlatego, chcąc nie chcąc, wpadłam w świat zakupów online, co nie ukrywam ma swoje zalety (zakupy mogę robić nawet w nocy siedząc w piżamce pod ciepłym kocem). 
Szczególnie teraz, gdy sezon wyprzedaży w pełni, w sklepach pełno ludzi (czego nie znoszę), mogę w spokoju buszować po sklepach w poszukiwaniu najlepszych okazji, a kupowane rzeczy są nowe, nigdy nie mierzone, nie zniszczone czy pobrudzone (co często zdarza się na wyprzedażach). 


zara.com / stradivarius.com / massimodutti.com (i reszta z grupy inditexu)
Sklepy w których tłumy na wyprzedażach mnie przerażają, a bałagan i niemoc znalezienia czegokolwiek irytuje ogromnie. Dlatego nawet tam nie zaglądam,za to na strony internetowe i owszem. Szczególnie te ostatnie dni wyprzedaży, gdy ceny są w końcu adekwatne do jakości. Przesyłka jest niedroga a paczka przychodzi do mnie przeważnie w ciągu 5 dni.

W tych sklepach zakupy robię od niedawna i jak na razie duże przyjemniej robi mi się na stronie outletu mango - ceny są niższe, koszt przesyłki tańszy i czas oczekiwania na zamówienie o wiele krótszy.

Korzystając z promocji kupiłam tutaj buty na zimę ukala by emu. Towar zamówiony popołudniu był u mnie następnego dnia! Ze zwrotem lub zamiana na inny model również nie było problemu. Po prostu generujemy na stronie formularz zwrotu i kurier sam przyjeżdża po paczkę. A pieniążki są na naszym koncie w ciągu tygodnia.

Zaglądam tu od czasu do czasu, kupuję w trakcie promocji i dni darmowej przesyłki. Mój ostatni zakup to wymarzona kurtka, która czeka już w szafie na cieplejsze wiosenne dni. 

To jedne z moich ulubionych miejsc na zakupy w sieci, ogromny wybór marek nie tylko ubraniowych, ale i kosmetycznych. Przesyłka jest darmowa a paczka docierała do mnie przeważnie po ok 7 dniach roboczych.
Mój najlepszy zakup to buty mellisa by vivienne westwood o których pisałam tutaj.

Jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne to "truskawka" jest moim ulubionym miejscem, gdzie można trafić na świetne promocje markowych kosmetyków, szczególnie tych które są niedostępne w naszym kraju. Przesyłka dociera po ok 5 dniach i każdy zakupiony przedmiot jest ślicznie zapakowany w kolorowy papier. Duży plus za rabaty: lojalnościowy i za liczbę zakupionych produktów oraz częste gratisy w postaci pełnowymiarowych kosmetyków. 


mintishop.pl
Ostatnie miejsce w które ostatnio często zaglądam i kupuję kosmetyki takich firm jak: the balm, sleek oraz real techniques. Błyskawiczna przesyłka i bardzo miła obsługa - mój ulubiony polski sklep z kosmetykami. :)


A jakie są wasze ulubione miejsca w sieci gdzie robicie zakupy? 



5 komentarzy:

  1. bardzo fajny i przydatny post. mam taki sam problem ( czy to jest naprawde problem ;-) ? ) na swojej kochanej prowincji nie mam prawie zadnego 'konkretnego' sklepu. do Łodzi nie za bardzo mam silę i czas jeździć na shopping - coraz bardziej przekonuję się do zakupów online. ciuchów jeszcze boję się zamawiać ale dodatki - torebki, apaszki i inne tego typu 'bezrozmiarowe' przedmioty jak najbardziej. ostatnio dochodzi do tego, że nawet rzecz wypatrzoną w sklepie stacjonarnym np. Zara potrafię zamówić przez internet bo wydaje mi się wtedy naprawdę nowa a nie już wymiętoszona przez niezdecydowane klientki ;-) pozdrawiam ! stała czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Zresztą ja nawet gdy coś oglądam w sklepie, staram się zawsze odłożyć na miejsce idealnie złożone. Tym bardziej nie dotykam wszystkiego co jest na wyciągnięcie moich dłoni, tylko to co mi się bardzo podoba. :)

      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. ja ostatnio upolowałam torebkę z River Island na asosie w cenie 120zł :) lubię tam zaglądać, zwłaszcza w okresie wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja mam całą mega długą listę w "saved items" i coś czuję, że niedługo paru przedmiotom ulegnę... ;)

      Usuń
  3. Świetny post ;) muszę zajrzeć do asosa zaraz to robię

    OdpowiedzUsuń