14.1.14

2013 FAVORITES - HAIR

Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami moimi ulubionymi produktami do włosów, pielęgnacji ciała i twarzy. Są to produkty, które albo odkryłam w zeszłym roku, albo po prostu sięgałam po nie najczęściej. Pierwsza część dotyczy pielęgnacji włosów.



Batiste Dry Shampoo

Próbowałam wiele drogeryjnych suchych szamponów, jednak gdy go użyłam zakochałam się w nim! Moim ulubionym jest ten o zapachu tropikalnym. Szampony dobrze odświeżają włosy  i nadają objętości, jeżeli po użyciu wmasujemy go w skórę głowy.

Toni & Guy Casual Sea Salt Texturising Spray

Jest to już moje trzecie opakowanie tego produktu i uważam że jest świetny na lato, kiedy chcemy uzyskać lekkie fale. Podoba mi się jego zapach i to jak utrwala skręt. Nie wyobrażam sobie letnich miesięcy bez tego produktu!


Macadamia Natural Oil Deep Repair Mask
Jest to świetna odzywka dla wysuszonych włosów. Ombre na moich włosach sprawiło, że rozjaśnione końcówki są poplątane i zniszczone. Gdy używam jej raz w tygodniu zauważyłam że moje włosy są gładsze i mniej się "puszą'.


Organix Coconut Milk Shampoo
Pachnie obłędnie! Dobrze oczyszcza i nie wysusza skóry głowy. Nawet przy długich włosach, opakowanie wystarcza na bardzo długo.


7 komentarzy:

  1. Z Twoich ulubieńców oprócz szamponu Batiste, miałam tylko płyn stylizujący T&G i niestety się nie sprawdził. Za to narobiłaś mi ochoty na szampon Organix, szczególnie że ostatnio mam fazę na kokos ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suche szampony Batiste również bardzo lubię :)
    Na coś z Organix mam ochot, jak się przekopię przez zapasy włosowe, pewnie się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dwa punkty to również moi ulubieńcy, a Macadamia od dawna jest na liście "do jak najszybszego przetestowania" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy nie polubiły się ze sprayem Toni&Guy - niestety. Za to szampon batiste sprawdza się idealnie w sytuacjach awaryjnych i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. setna obserwatorka wita :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam również i bardzo się cieszę, ze ze mną jesteś i tu zaglądasz! :)

      Usuń
  6. Organix i Batistr uzywam dobre kosmetyki

    OdpowiedzUsuń