11.12.13

WINTERLICIOUS TAG / TAG ZIMOWY

1. Ulubiony zimowy lakier do paznokci.
Jesienią królowały u mnie szarości, jednak gdy spada pierwszy śnieg, odruchowo wybieram wszelkie odcienie bordo i czerwieni. Moje ulubione to Essie: Solo Mate, Recessionista, Lace is on;  Dior 999, OPI :Big Apple Red, Malaga Wine, Lincoln Park After Dark.





2. Ulubiony zimowy produkt do ust.
Wiem, że zimowe miesiące sprzyjają noszeniu ciemnych pomadek na ustach, to ja jednak na przekór a raczej z wygody stosuję balsamy i pomadki nawilżające. Moje ulubione to:  Nivea masło do ust malinowe i waniliowe,  Dior Lip Glow, Maybelline Baby Lips (które mam w kieszeni każdej kurtki i płaszcza).


3. Najczęściej noszona w zimie część garderoby.
Ogromne ciepłe swetry! Zielony golf ze zdjęcia jest z Only. Jedyny jego minus to rękaw 3/4, ale od czego są długie rękawiczki prawda? :)


4. Ulubione zimowe akcesoria.
Jestem typowym zmarźluchem więc duże szaliki, ciepłe czapki i rękawiczki.


5. Ulubiony zapach świeczki / olejku.
Zazwyczaj palą się u mnie świece o zapachu wanilii,  jednak w tym roku moje serce zdobyła świeca z Zary z limitowanej kolekcji o zapachu świątecznego piernika. Zapach jest tak intensywny, że po godzinie palenia zapach czuć w każdym kącie 2 piętrowego domu.





6.  Ulubiony zimowy napój.
Oczywiście jest to kawa z mlekiem miodem i cynamonem! A w weekendowe wieczory grzaniec z białego wina o którym pisałam w zeszłym roku klik klik. I tęsknię za salted caramel latte ze Starbucks.


7. Ulubiony świąteczny film.
Nie przepadam za typowo "świątecznymi" filmami, raczej wybieram coś z klasyki kina jak filmy z Audrey Hepburn i Marylin Monroe. Jedyny film wpisujący się w świąteczny klimat, który lubię oglądać to ekranizacji powieści Terrego Prachetta " Hogfather".



8. Ulubiona świąteczna piosenka.



9. Ulubiona zimowa przekąska / potrawa.
Orzechy!!! Włoskie, laskowe, migdały, macadamia...




10.  Dekoracje świąteczne w tym roku
Za dekorowanie domu wezmę się najprawdopodobniej na dwa dni przed świętami, także na razie ich brak.

11.  Co jest na 1 miejscu na Twojej świątecznej liście?
Jeśli Mikołaj nie ma pomysłu na prezent dla mnie to mam całą listę : klik klik.
A tak poważnie to idealnym prezentem byłby wyjazd w jakieś ciepłe miejsce...

12. Jak spędzisz przerwę świąteczną
Mieszkam w takim miejscu, że latem ma pod nosem jezioro a zimą trohę tylko dalej stok narciarski. Więc jeśli pogoda dopisze, przerwę świąteczną spędzę spalając zjedzone kalorie na stoku. :) 

7 komentarzy:

  1. Zrobiłaś mi wielką ochotę na grzańca! ;)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna jest ta miseczka na orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miska jest z Empiku, powinny tam jeszcze takie być :)

      Usuń
  3. Świeczka musi cudnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję że nie kupiłam ich więcej! :)

      Usuń
  4. a ja właśnie próbuję się przekonać do golfów, są nieocenione zimą, ale jakoś zawsze mnie odpychały:) U mnie też od kiedy pamiętam królował zapach wanilii, ale przekonałaś mnie do wypróbowania czegoś innego, a zapach świątecznego piernika brzmi idealnie:)

    OdpowiedzUsuń