26.11.13

DEAR SANTA... (CHRISTMAS WISH LIST)

christmas wishlist
Czyli moja świąteczna wish lista, na wypadek gdyby Mikołaj miał problem z wybraniem prezentu dla mnie ;)

1. Marzą mi się duże kocie okulary takie jak te z Mango (niestety moje wymarzone z Dity muszą jeszcze poczekać. 
2. Od dawna szukałam czarnej ramoneski z dużym kołnierzem, ta  River Island spełnia wszystkie moje wymagania!
3. Długie, chłodne zimowe wieczory nie będą mi straszne w takim ciepłym swetrze z Zary.
4. Pędzle z MAC są po prostu śliczne! A wersja mini sprawia, że mieszczą się w każdej podróżnej kosmetyczce.
5. Torebka Micheala Korsa jest duża, pojemna i szara - mój ideał.
6. Świeca Diptyque intryguje mnie czy zapach i jakość są warte swojej ceny.
7. Jestem zmarzluchem dlatego uwielbiam ciepłe kapcie takie jak z H&M.
8. Pościeli nigdy za wiele, a ta w szarą zebrę z H&M będzie pasować do mojej nowej sypialni. 
9. Ok ten prezent zrobiłam sobie sama i już do mnie leci - nowy Moleskine na 2014.
10. Ciepły, duży szalik w piękną czerwoną kratę Stradivarius,  przyda się w czasie największych mrozów.
11. Kopertówka z Bershki będzie pasować również do letnich stylizacji. 
12. Dzięki pięknemu czerwonemu odcieniowi portfel z Mango zawsze uda mi się znaleźć w torebce. 
13. Moje serce bije szybciej na widok każdej palety neutralnych cieni, także tej z Clarins.
14. Ręczniki kąpielowe w tak pięknym odcieniu jak te z H&M dodadzą świeżości mojej łazience. 
15. Taki ceramiczny pojemnik z H&M przydałby mi się do przechowywania, samych ładnych rzeczy.
16. Tak wiem, mam obsesję dotyczącą motywu zebry, ale czy ta poduszka z H&M nie jest śliczna?
17. Nie byłabym sobą, gdyby nie znalazła się na tej liście choćby jedna para butów. Kozaki za kolano z Bershki trafią chyba do mnie jeszcze przed gwiazdką ;)

A czy wy robicie taką ściągę dla 'Mikołaja'?  :) 


2 komentarze: