13.10.13

PERFECT GREY NAIL POLISH































Wczoraj udałam się na poszukiwanie lakieru do paznokci w szarym odcieniu, który nie jest za chłodny, za błękitny, za zielony, po prostu lakieru w neutralnym, idealnym odcieniu szarości. Przejrzawszy wszelkie dostępne lakiery w Rossmanie, Naturze i Douglasie, zrezygnowana zerknęłam na szafę Diora i tam uśmiechał się do mniej ten szarak! Lakier Dior numer 707 Gris Montaigne był ostatnią dostępną sztuką, więc po prostu nie mogłam go zostawić. Jest takim odcieniem szarości jakiego szukałam, bez drobinek czy perłowego połysku, nie za jasnym i nie za ciemnym. Szykuje się więc kandydat  na miano ulubieńca jesieni :)






8 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny szaraczek :) Fajnie, że nie jest za bardzo rozbielony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny kolor mokrego betonu! :)

      Usuń
  2. W sam raz na jesień, elegancki, robi bardzo dobre wrażenie na paznokciach :) A jak to się przekłada na cenę w przypadku Diora? Nigdy nie miałam ich lakieru, pytam z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uważam, że cena jest powalająca (99zł), na szczęście z kuponem - 40 zł cena była już do przełknięcia. Chociaż z drugiej strony czerwony lakier z Diora mam już ponad 3 lata i nic się z nim nie dzieje, nadal świetnie maluje. Gdyby nie cena miałabym ich na pewno więcej! :)

      Usuń
    2. Uch, zatkało mnie trochę :) Ale skoro mówisz, że jakość jest warta tej ceny, to tylko brać ;)

      Usuń
  3. 99 zł za lakier, rozumiem, że znana marka, ale aż tyle za trochę lakieru. Musze zobaczyć jakie lakiery kupuje żona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może czasami lepiej jest żyć w słodkiej nieświadomości? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowny! :)
    A skoro był już ostatni... dzięki Tobie znalazł nowy dom :D

    OdpowiedzUsuń