14.10.13

MY TOP TEN - BAGS FOR NEW SEASON



Dzisiejsze popołudnie spędziłam na przeczesywaniu sieci w poszukiwaniu nowej torebki. I szczerze mówiąc myślałam, że będzie to "rach ciach" i torebka wyląduje w koszyku. Nic z tych rzeczy! Siedzę przed monitorem kolejną godzinę i zwyczajnie nie mogę się zdecydować. Wybrałam więc dziesięć, które podobają mi się najbardziej, nie są może w 100 % zgodne z najnowszymi trendami, ale hej, torebka ma się podobać przede wszystkim mi!  I po cichu liczę na to, że co najmniej jedna z nich już nie długo znajdzie się w mojej szafie. 

6 komentarzy:

  1. każda jest inna i każdą chciałoby się mieć w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie mam tak samo i nie mogę zupełnie się zdecydować! :)

      Usuń
  2. Czasami się siebie boję, ale bardziej podobają mi się te z pierwszego rzędu. A dlaczego się boję? Bo zaglądnęłam do szafy. Czarny, czarny, czarny, dżinsy, szary, czarny, granat :P
    Muszę zdobyć się na jakieś kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie! Wszystko w szafie jest czarne, ewentualnie szare ;)

      Usuń
  3. Obecnie używam przepastnej torby bez dna z New Yorkera w odcieniu jasnego brązu :-) Ogólnie mam jakieś podejrzane parcie na brązy i beże.

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej spodobała mi się 2 z new looka czegoś takiego poszukuję

    OdpowiedzUsuń