6.8.13

I ♥ ESSIE

Po ostatnim czyszczeniu zawartości mojego pudełka (klik) z lakierami, postanowiłam sobie, że nie będę już kupować lakierów przy każdej wizycie w drogerii, a zacznę kolekcjonować, takie które sprawdzają się u mnie najlepiej. Wybór padł więc na lakiery firmy Essie, których kolory bardzo mi się podobają, a trwałość z top coatem z sache vite oscyluje w okolicach 1-1,5 tygodnia. 
Jednym znaczącym minusem jest jednak ich cena, niestety nie mam w swoim mieście Super Pharm, a w moim Douglasie kosztują prawie 50 zł! Dlatego staram się kupować je na przecenach jak np. tutaj albo poszukując ich w sieci. Ostatni znalazłam lakiery Essie w świetnej cenie (14,99!!!) na stronie ekobieca.pl, co prawda wybór kolorów jest ograniczony ale można tam znaleźć kilka perełek.
Jednym lakierem na którym się do tej pory zwiodłam jest odcień bikini so tiny, nie dość że po użyciu różnych lakierów nawierzchniowych zmienia kolor, to wygląda znoście przez max 4 dni. Resztą jestem zachwycona! Szczególnie odcienie czerwieni: fifth avenue i ole caliente, które mają idealny dla mojej karnacji, ciepły odcień. O jasnych odcieniach ballet slippers i absolutely shore pisałam już wiele razy, są delikatne i idealne do pracy. Sole mate, czyli ciemne bordo to ulubieniec jesiennych miesięcy. A najnowsze nabytki czyli lights i camera w prawie neonowych odcieniach, czekają na swoją premierę na najbliższym urlopie!

kolory od lewej: bikini so tiny | absolutely shore | ballet slippers | crewed interest | lights | camera | ole caliente | fifth avenue | sole mate


Jeżeli znacie miejsce w sieci, gdzie można kupić taniej lakiery Essie, będę wdzięczna za informacje! :)

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twoja kolekcja :)
    Ja na razie mam 4 lakiery z Essie, w tym ten nieszczęsny Bikini... Mnie też zawiódł niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że jestem jedyną której zupełnie nie podpasował ten lakier! :)

      Usuń
  2. Jej jaka kolekcja, ja mam tylko 1 sztukę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie niestety wciąga! No ale zamiast 5 lakierów które użyję raz lub w ogóle mam jeden porządny. :)

      Usuń
  3. A masz gdzieś niedaleko siebie Hebe? Tam lakiery Essie kosztują coś w okolicy 32zł :-) Ja od kwietnia męczę tylko jeden kolor - Meet Me At Sunset. Tak mi się on podoba, że 2/3 zawartości buteleczki już za mną. Ostatnio chodzi też za mną jakiś inny, ciekawy kolor... Może intensywny róż? :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety najbliższe Hebe mam w Warszawie (Suwałki jakoś te drogerie omijają):( ja poluję jeszcze na kilka odcieni, chociaż ta lista jest strasznie długa... ;)

      Usuń
  4. do essie mam dość ambiwalentne uczucia ;) ładne kolorki ale jakoś nie specjalnie jakościowo mi pasują
    no nic, kupiłam dwa kolejne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIna szczęście podobają się przeważnie odcienie z tej kremowej wersji a ona na moich paznokciach trzyma się najdłużej.
      O mam nadzieję że ten zakup to przeze mnie, albo dzięki mnie! :P

      Usuń
  5. bardzo fajna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń