10.6.13

WISH LIST : SHOES

Jestem osobą, która lubi planować. Nigdzie nie ruszam się bez kalendarza ( w tym roku w końcu papierową wersję zastąpiłam to w iphonie), notatnik mam zawsze wypełniony listami zakupów, czy też przedmiotów, które bardzo chciałabym mieć, miejsc które chciałabym zobaczyć itp...
Wczorajszego deszczowego poranka, przeglądając oferty sklepów internetowych wpadłam na pomysł aby takie moje listy zamieszczać tutaj  wraz ze zdjęciami produktów (wszystkie będą dostępne w zakładce wish list).  

Na pierwszy ogień poszły... oczywiście buty! :)


shoes wish list










Tory Burch - Reva | TOMS | Hunter - kalosze | Massimo dutti - baletki | Converse - trampki | Jimmy Choo - Aza | Havaianas - japonki | Massimo Dutti- baletki z kokardą | Zara - sandałki | UGG | ASOS - baletki króliczki czarne i beżowe | Zara - szpilki | MiuMiu - trampki | Massimo Dutti  - mokasyny | River Island - sandałki | Oasis - sandałki | ASOS - baletki pomarańczowe | ASOS - szpilki | Juju - kalosze | Zara - sandałki | Sam Edelman - sandałki


A czy wy również robicie podobne listy? Jeśli tak, pochwalcie się tym co znajduje się na waszej wish list! :)


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. szukam i szukam tylko nigdzie mojego rozmiaru nie ma :(

      Usuń
  2. Super letnie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie czerwień czy pastele to już szaleństwo ;)

      Usuń
  3. króliczki z Asosa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, prawda? :)

      Usuń
  4. trzeci raz w moim blogroll post podbijany jest na górę :/ nie wiem co się dzieje ale mam nadzieję, że to nie jest umyślny zabieg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam mały problem z polyvore, ktore przy kazdej edycji automatycznie publikowalo mi post na blogu (ten sam). Ale juz chyba sobie z tym poradzilam i wiecej takiego zamieszania nie bedzie! :)

      Usuń
  5. Miętowe conversy są na mojej liście od kilku lat, ale nie miałam nigdy okazji kupić....

    OdpowiedzUsuń