3.6.13

TORBA PLAŻOWA



Zbliża się sezon urlopowy (dla szczęśliwców wakacyjny), jeszcze nie wiem czy uda mi się wyskoczyć nad morze na kilka dni (chociaż po cichu liczę że tak). Na szczęście mieszkając na Suwalszczyźnie, mam niezliczoną ilość jezior nad które mogę się wybrać (uroki krainy 1000 jezior), a najbliższe jakieś 500 merów od mojego domu. 
Jedną z niezbędnych rzeczy na plaży (oprócz filtra z wysokim SPF i stroju kąpielowego) jest idealna torba plażowa! Ja swoją kupiłam zeszłego lata w Mango, ale widziałam, że podobną można jeszcze znaleźć na stronie outletu Mango. Torba jest biała, co gwarantuje, że nie będzie się zbyt mocno nagrzewać na słońcu oraz jest wystarczająco duża aby pomieścić ręcznik, a także wszelkie inne, super niezbędne rzeczy, przydatne w plażowaniu.

Zawartość mojej torby jest praktycznie stała, zmieniają się jedynie książki lub kolorowe czasopisma. Oczywiście oprócz rzeczy widocznych na zdjęciach, noszę ze sobą butelkę wody mineralnej i duży ręcznik plażowy. 

Najnowsze wydanie Harper's Bazaar Polska doczekało się w końcu przejrzenia, zresztą jest to moje ulubione kobiece czasopismo dostępne w Polsce, o którym pisałam już nie raz. Książka Candace Bushnell Summer and the City, czeka od ponad roku na przeczytanie i mam zamiar to zrobić w najbliższym czasie. Duża chusta w kwiaty, może służyć za pareo, albo osłonę przed zbyt ostrym słońcem. Japonki w odcieniu cukierkowego różu, w końcu jest lato prawda? :)

Okulary przeciwsłoneczne są z H&M, na plażę zawsze zabieram takie które są duże, aby chroniły również skórę w okół oczu, oraz na tyle tanie, że nie  będzie mi ich szkoda jeśli się uszkodzą lub porysują. Wysoki filtr przeciwsłoneczny jest niezbędny przy mojej jasnej karnacji, ten jest z Neutrogeny. Pamiętam również aby chronić usta i dlatego wybieram balsam do ust z SPF ( ten Carmex ma SPF 15). Olejek z Ziaji ma cudny zapach czekolady, z założenia ma przyspieszać opalanie, ale ja tego nie zauważyłam. Używam go głównie dla zapachu i nawilżenia skóry. Iphone z muzyką to również niezbędny gadżet na plaży, jest wiele aplikacji które mogą nam czas na plaży umilić, na przykład instagram (a więcej zdjęć z mojego plażowania i nie tylko, możecie znaleźć właśnie na moim profilu na instagramie :) ).

xo 
ann

2 komentarze: