25.6.13

SUMMER EVERYDAY MAKEUP PRODUCTS

Lato huknęło całą parą! Dało o sobie znać falą upałów, wilgotnego powietrza i burzowych, dusznych wieczorów, które pachną jaśminem i piwoniami. Taka aura nie sprzyja perfekcyjnie wykonturowanej twarzy i idealnej kresce na powiece. Dlatego chcąc, nie chcą musiałam ograniczyć makijaż do minimum, pogodzić się z lekko świecącą się twarzą a kosmetyczkę zaopatrzyć w wodę termalną.








Moja kosmetyczka z produktami do makijażu, nigdy nie była tak lekka. Krem BB z Garniera (wersja do cery tłustej) kupiłam już jakiś czas temu, jednak nawet najjaśniejszy kolor był dla mnie odrobinę za ciemny. Jednak teraz gdy moja cera nabrała lekkiej opalenizny, pasuje idealnie. Krem BB zaskoczył mnie całkiem niezłym kryciem, dzięki czemu odpuściłam sobie korektor. Nie spływa z twarzy i wygląda ładnie nawet po 8 h, bez pudru! Brązującą bazą z Chanel Soleil Tan De Chanel Bronze Universel podkreślam opaleniznę, na policzki nakładam mineralny róż z MAC w odcieniu Dainty ( w końcu widać w nim denko! ;) ), który dzięki delikatnym drobinkom ślicznie wygląda w słońcu.




Czarny tusz do rzęs Lash Architect L'oreal ładnie podkreśla i wydłuża rzęsy, chociaż zastanawiam się nad przedłużeniem rzęs metodą 1+1, aby w ogóle odpuścić sobie malowanie rzęs (będę wdzięczna za każdą informację, radę czy opinię na temat przedłużania rzęs!). 


Chociaż zakochana jestem w klasycznych odcieniach, to latem pozwalam sobie na odrobinę szaleństwa i wybieram kolorowe błyszczyki i lakiery do paznokci. Błyszczyk Maybelline w ładnym koralowym odcieniu  420, oraz różowo - fioletowy L'oreal nr 400 ożywiają cały makijaż i dodają odrobinę letniej świeżości. Na paznokciach na zmianę noszę Essie - Bikini So Teeny piękny fioletowo, błękitny odcień który najładniej wygląda z lekko opaloną skórą, oraz Bell nr 403, który jest idealnym odcieniem cukierkowego różu.

Jakich produktów wy używacie, gdy na zewnątrz jest prawie 30 stopni? A jakie są wasze ulubione produkty do letniego makijażu?

1 komentarz:

  1. Ja tez zastanawiam sie nad przedluzeniem rzes.nie wiem czy sie zdecyduje ale chodzi mi to po glwie;)
    Krem bb garniera sprawdza sie, mowisz?nie probowalam,a.e opinie sa sprzedzne. Kazda skora jest inna,wiec moze sie skusze...
    Pozdrawiam serdecznie


    Www.brusselslifebeauty.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń