3.6.13

AROUND THE HOME




Moje pędzle do makijażu znalazły w końcu swoje miejsce, kubki stały niepozornie wśród książek w Empiku. Kosztowały grosze (ok 4 zł sztuka), kolorystycznie pasują mi do łazienki i może w końcu uda mi się ujarzmić pędzle i będą stały w jednym miejscu. ;)




Od zawsze lubiłam styl militarny i kolor khaki, lubię łączyć go z bardziej kobiecymi rzeczami oraz czerwonymi paznokciami. Wystarczy dodać do tego lekką opaleniznę i wygląda to świetnie! Kurtkę o prostym kroju i złotych ćwiekach znalazłam na promocji w Kapphal. Sweterek zachwycił mnie ażurowo - ćwiekową aplikacją wokół dekoltu, pochodzi z H&M z działu Logg.





Kwiaty bzu zawsze kojarzą mi się z majem, dlatego kilka gałązek (no dobrze, może trochę więcej ) zdobiło mój salon prawie przez cały miesiąc. Takiego zapachu, który unosił się wieczorami, nie zastąpi żadna świeca!  


Jeśli chodzi o pufę to marzy mi się srebrna lub biała w marokański stylu, tylko nie mogę jej nigdzie w Polsce namierzyć. Na razie swoją potrzebę jej posiadania, zaspokoiłam pufą kupioną w Biedronce. Zobaczyłam ją kiedyś na blogu Pod szczęśliwą 13 i stwierdziłam, że będzie całkiem nieźle wyglądała przy białych meblach, a że był na na dodatek na nią promocji (69,90zł) musiała być moja!

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia i super ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy :)
    Bardzo podoba mi się sweter, a kubki z Empiku już kilka razy zwróciły moją uwagę, chyba w końcu je zakupię, ale do kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny! :)
      Sweterek jest moim ulubieńcem i jest super przyjemny w dotyku, także polecam powinny w H&M jeszcze być.
      Podobne kubki były jeszcze wyższe, w sam raz do porządnej latte ;)

      Usuń