18.3.13

MY MAKEUP BAG

Dzień dobry w ten piękny słoneczny poranek! Popijając kawę wpadłam na genialny pomysł, że może  spożytkowałabym te kilkanaście minut które zostały mi do wyjścia i napisałabym szybki post o tym co mam w kosmetyczce, którą noszę ze sobą w torebce.
Kosmetyczka pochodzi z outletu Mango, jest bardzo wygodna i pojemna (sądząc po ilości rzeczy, które ze sobą nosze to nawet aż za bardzo!). Zawsze noszę ze sobą nawilżające krople do oczu (urok noszenia soczewek), masę gumek do włosów, krem do rąk L'occitane i błyszczyk Rimmel. Czasami gdy wiem, że do domu wrócę dopiero wieczorem wrzucam do kosmetyczki kilka produktów do makijażu, które ułatwią mi ewentualne poprawki makijażu: podkład w pudrze MAC Studio Fix, korektor Maybelline, róż z Clinique i maskarę z Covergirl oraz pędzel do różu Ellite. Mini wersja perfum Juicy Couture - Viva La Juicy, balsam do ust L'occitane oraz masło do paznokci Burt's Bees zawsze noszę w torebce, a teraz zmieniły miejsce pobytu na kosmetyczkę. Nić dentystycz, chociaż ulubiona, znalazła sie w mojej kosmetyczce zupełnie przypadkiem. ;)


7 komentarzy:

  1. Mac Studio Fix dawniej mój nr 1 w kosmetyczce, jednak ostatnio dość zapomniany ;) Dzięki za przypomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo i polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie "kosmetyczne" posty:)
    A wracając do Twojego wpisu , od dawna intryguje mnie podkład w pudrze z Mac Studio Fix. Mam na niego straszną ochotę ale gdy przychodzi do zakupy wybieram sprawdzonego już u mnie Clinoque Almost Powder. Ale może kiedyś się skuszę:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje chyba 4 opakowanie tego pudru, nakładam go flat topem z ecotools i świetnie się sprawdza zamiast podkładu. Ratuje mi też "życie" w sytuacjach gdy za późno wstanę z łóżka i makijaż robię w samochodzie ;)

      Usuń
  3. bardzo pomocny zestaw :) ja zawsze mam ze sobą kilka pomadek i puder, czasem na dłuższe wyjścia, kiedy muszę dobrze wyglądać, biorę jeszcze korektor i róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdybym pogrzebała w samej torebce na pewno znalazłabym jeszcze kilka produktów do ust ;)

      Usuń
  4. Przepiękną masz kosmetyczkę!

    OdpowiedzUsuń