4.3.13

JULES

Od zawsze uwielbiałam biżuterię, od dziecka lubiłam ją kolekcjonować i miałam jej pełne szkatułki. Ostatnimi laty przechodziłam jednak etap minimalistyczny i oprócz delikatnych kolczyków, nie nosiłam praktycznie nic. Jednak wraz z nadchodzącą wiosną zapragnęłam ożywić moją garderobę za pomocą akcesoriów. Pierwsze co przyszło mi do głowy do bransoletki! Dużo bransoletek! Jedak w sklepach nie znalazłam nic, co byłoby chociaż trochę bliskie mojemu wyobrażeniu, jak to powinno wyglądać. Przeglądając kolejną stronę internetową i setną aukcję na allegro, wpadłam na pomysł, że sama zrobię sobie taką bransoletkę jakiej szukam. Jednak nie skończyło się na jednej... :)


Jeśli spodobała Ci się któraś z moich bransoletek, zapraszam do odwiedzenia zakładki Jules, gdzie można je obejrzeć dokładniej. 









11 komentarzy:

  1. śliczna bransoletka!<3
    a co za perfumka tam na pierwszym zdj?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Perfumka to Viva La Juicy - Juicy Couture

      Usuń
  2. Wspaniale.
    Tez uwielbiam Juicy Couture-od perfum, przez dresiki po bizuterie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria mi się również bardzo podoba, ubrania trochę mniej...
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Wszystkie są przepiękne, wszystkie chciałabym mieć!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się podobają;)
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i cieszę się że się Tobie podobają :)

      Usuń
    2. Piękne! Sama robię bardzo podobne ;) Nic tak nie sprawia radości jak małe błyskotki :)

      Usuń
  5. Złote są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń