17.3.13

ALL ABOUT NAILS

Zawsze należałam do tych osób, które z każdej drogerii wychodzą z nowym lakierem, a najbardziej relaksującym zajęciem jest właśnie malowanie paznokci. 
Mój zbiór lakierów do paznokci skurczył się znacznie po ostatnim rozdaniu. A ja przestałam kupować nowe, ponieważ te które aktualnie posiadam wystarczają  mi w zupełności.

Jestem strasznie niecierpliwa jeśli o chodzi o czekanie na wyschnięcie paznokci, co zazwyczaj kończyło się zgnieceniami, zadrapaniami i innymi uszczerbkami na idealnie nałożonym lakierze. Dlatego zakochałam się od pierwszego użycia, w top coat Seche Vite. Dzięki niemu paznokcie schną w tak ekspresowym tempie, że nawet ja nie potrafię ich zniszczyć! Jedynym minus tego top coatu jest to, że wysusza płytkę paznokcia. Dlatego zdecydowałam się na zakup polecanej na innych blogach odżywki NailTek- Foundation II, jest to nowy zakup więc jej działanie muszę jeszcze sprawdzić.  Ceramic Base & Top Coat firmy CHI, zapobiega odbarwieniom płytki paznokcia i lakier utrzymuje się kilka dni dłużej. Paznokcie skracam zwykłymi papierowymi pilniczkami do paznokci.

O moim uwielbieniu do czerwonego lakieru do paznokci popełniłam osobnym post klik. Dlatego też najwięcej mam lakierów właśnie w rożnych odcieniach czerwieni i uwielbiam je wszystkie!

od lewej : Maybelline nr.155 | Dior nr. 999 | Essie nr. 64 Fifth Avenue | Rimmel nr. 323 Rivera Red | Catrice nr. 060

Lubię też lakiery w neutralnych kolorach, sprawdzają się idealnie gdy mam tylko chwilę na pomalowanie paznokci.


Essie nr. 6 Ballet Slippers | Essie nr. 758 Absolutely Shore | Loreal nr. 601

Ciemny odcień bordo idealnie sprawdza się jesienią i zimą.  Róże, szczególnie ten neonowy muszą jednak zaczekać do lata ;) (Chociaż coś czuję, że moja kolekcja rozrośnie się jeszcze o kilka właśnie takich neonowych kolorów).


Essie nr. 45 Solo Mate | Maybelline nr. 83 | Loreal nr. 209

A jakie są wasze ulubione lakiery do paznokci?


2 komentarze: