25.2.13

SUPER QUICK EVENING MAKEUP



Dzisiaj pokażę wam moje ulubione produkty do super szybkiej zmiany makijażu dziennego w nieco mocniejszy, na wieczorne wyjście. Gdy mam mało czasu, zawsze wybieram delikatne smoky eyes, nie trzeba być przy tym dokładnym i wystarczy jeden cień. Ja wybrałam ten z Clinique (nr.84 Twiglet, miniaturka) w pięknym, delikatnie błyszczącym, odcieniu chłodnego brązu, do tego wystarczy gruba kreska zrobiona czarnym eyelinerem (MAC - Black Track). Kości policzkowe podkreślam delikatnym lekko rozświetlającym, różowym różem z Clinique (01 Peony, miniaturka), a usta ulubioną pomadką ostatnich tygodni - nr 16 z kolekcji Kate Moss dla Rimmel. Jeszcze tylko odrobina ulubionych perfum Viva La Juicy - Juicy Couture oraz złota biżuteria* i jestem gotowa do wyjścia! :)

*bransoletki zaprojektowane i wykonane są przeze mnie


6 komentarzy:

  1. Viva La Juicy to przepiękny zapach! Cień Clinique wygląda bardzo ładnie, a biżuteria jest boska! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do tego zapachu długo przekonać nie mogłam i butelka stała ponad pół roku zanim zaczęłam jej używać. Teraz nie wyobrażam sobie innego zapachu na wieczór! :)

      Usuń
  2. bransoletki sa prezpiekne:)moge jedna kupic?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Myślę, że już niedługo będzie je można kupić :) Na pewno dam znać gdzie i jak :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Adore the gold bracelet!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a fab Tuesday Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice lipstick color!

    OdpowiedzUsuń