18.2.13

SPRING WISHLIST - BLACK AND WHITE

black and white










szpilki zara | torebka asos | biały cień stila asos | ramoneska topshop | naczynie na biżuterię asos | bluzka mango


Przeglądając magazyny przedstawiające trendy na tegoroczną wiosnę i lato nie da się nie zauważyć trendu graficznego. Oto kilka rzeczy które chętnie bym przygarnęła, równocześnie są one na tyle klasyczne, że mogą mi służyć przez lata. Czarna ramoneska to mój „must have” i jeden z elementów garderoby, który sprawdza się zawsze i wszędzie. Tak samo jak bluzka w paski, ta jest trochę ciekawsza, dodatkowo ozdobiona złotym łańcuszkiem. Szpilki już widzę w połączeniu z czarnymi lub granatowymi rurkami i prostym białym T-shirtem. Biały cień to podstawa w każdej kosmetyczce - nic tak nie rozświetli nam oka jak jego odrobina w wewnętrznym kąciku. Torebka jest dosyć minimalistyczna, ale charakteru dodają jej właśnie białe boki. Talerzyk na biżuterię jest po prostu słodki i nic więcej chyba nie muszę tu dodawać :)

11 komentarzy:

  1. i like your blog! :)

    www.whoami-life.blogspot.fi -> related to a reader if you like

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią przygarnęłabym szpilki ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je chyba przygarnę, szczególnie, że obcas nie jest jakoś szalenie wysoki :)

      Usuń
  3. Cute collage, love the little cat :)

    Xx
    /Stephanie / http:// mydarlingsolitude.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerń zawsze będzie trendy! No i ja tez lubie pasiaste rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę wszystko! a najbardziej podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń