19.2.13

RAINBOOTS

Hunter wellingtons


Chociaż za oknem jeszcze leży śnieg, dzisiaj będzie o deszczu. Kiedy pada jedyną rzeczą na jaką mam ochotę to zawinąć się w ciepły koc, usiąść wygodnie z miską popcornu i spędzić cały dzień oglądając filmy. Niestety mój idealny scenariusz na deszczowy dzień raczej nie ma szans na spełnienie, postanowiłam więc wprowadzić kilka elementów do mojej garderoby, które umilą mi wyjście z domu w taką aurę. Zastanawiam się nad kupnem pierwszej pary kaloszy i wybór padł na markę Hunter, dlatego że mają w swojej ofercie to czego potrzebuję – kalosze w cukierkowych i optymistycznych kolorach. Posiadacie jakieś kalosze Hunter w swojej szafie? Jesteście zadowolone z jakości tych butów? Jaki model polecacie? Będę wdzięczna za każdą informację! :)

5 komentarzy:

  1. ja mam huntery już ponad 2 lata i jestem bardzoooo zadowolona:)nic sie z nimi nie dzieje nie przemakają. Kup sobie do nich też skarpety wtedy nie jest zimno :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dzięki, na pewno skarpety tez kupię! :) jak się w końcu na jakiś kolor zdecyduje ;)

      Usuń
  2. Ja ostatnio nie rozstaję się z moimi kaloszkami :D

    OdpowiedzUsuń