17.2.13

LUSH DARK ANGELS

Będąc na zimowych wakacjach miałam okazję zajrzeć do sklepu firmy Lush. Mnogość kolorów i intensywność zapachów może przyprawić o zawrót głowy! W moim wypadku tak właśnie było, przez co nie mogłam się zdecydować na nic i wyszłam ze sklepu tylko z dwoma produktami szamponem Big oraz właśnie pastą do mycia twarzy Dark Angels.


OPIS
Produkt stworzony jako odpowiednik Angels On Bare Skin dla osób z cerą mieszaną lub tłustą. Użyte naturalne składniki tworzą peeling i żel do mycia twarzy w jednym.

SKŁADNIKI
Rhassoul Mud, Organic Cold Pressed Avocado Oil, Glycerine, Powdered Charcoal, Black Sugar, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Perfume, *Linalool, Sandalwood Oil, Rosewood Oil
*occurs naturally in essential oils
Dokładny opis poszczególnych składników można znaleźć na stronie Lush

DZIAŁANIE
Na początku zdziwiła mnie jej konsystencja, przypomina mi lekko wilgotną ziemię... Zapach jest całkiem przyjemny i opisałabym go jako "świeży". Aby umyć twarz tym produktem, należy wziąć jego kawałek, dodać kilka kropli wody i rozmieszać do konsystencji błotka :) 

Błotko wmasowujemy w skórę twarzy, tak jakbyśmy myli ją zwykłym żelem. Następnie zmywamy wszystko wodą. Skóra po użyciu tej pasty jest bardzo dobrze oczyszczona i wygładzona. Produkt jest bardzo wydajny, ponieważ do umycia twarzy wystarczy jej odrobina. Jednym minusem jest to, że po użyciu Dark Angels umywalka oraz jej okolice są pełne czarnych drobinek, ale znalazłam na to sposób - myję tą pastą twarz tylko pod prysznicem! :)

Stosowałyście kiedykolwiek pasty do mycia twarzy z Lusha? Jak one sprawowały się u was?

4 komentarze:

  1. ale zabawny kosmetyk;D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znów poczuć się jak małe dziecko, paplające się w błotku :)

      Usuń
  2. Hi Anna I would like to invite you to visit my blog where I am hosting a luxury bag giveaway ! Thank you so much in advance !



    XX Luba
    Well Living BLog
    http://www.well-living-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja aktualnie używam Angels on bare skin i sprawuje się super. Na tą wersję też mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń