2.2.13

JUST PINK SHIRT

bag H&M | shirt H&M | gold chain old one | nailpolish Essie | bronzer & lipstick Chanel | perfume Juicy Couture  

Jeśli chodzi o ubrania, to nigdy nie byłam fanką różu, a w mojej szafie od zawsze królują czerń, beże i szarości. Jednak gdy zobaczyłam ten piękny odcień różu i klasyczny krój koszuli, oraz jej promocyjną cenę (20 zł !!!), nie mogłam jej nie kupić! W połączeniu z czarnymi rurkami i złotymi dodatkami okazała się być bardzo w moim stylu, stanowiąc prosty, a jednocześnie idealny strój na piątkowe spotkanie z koleżankami. 
Życzę wam niesamowicie udanego weekendu! :)


13 komentarzy:

  1. Chciałabym zobaczyć ten look :D Ja boję się połączyć cokolwiek z różem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić taki post :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kolor przepiękny!! Tak samo jak lakier Essie ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie jest śliczny ale zmycie go z paznokci to jakiś horror! ;)

      Usuń
  3. Really nice!!! I love it!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny odcień różu! Gdybym znalazła taką koszulę to i sama bym nią nie pogardziła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze na dziale z wyprzedażami powinny jeszcze wisieć :)

      Usuń
  5. So pretty


    Emm
    SPIN DIZZY FALL
    Visit me at http://spindizzyfall.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  6. cool post!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. We love that Essie nail-polish! We searched everywhere for it here in Berlin. =(
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin <3
    @MidnightCouture

    OdpowiedzUsuń