11.2.13

BOOKSHELF PART 2


Regał na książki (o którym wcześnie pisałam tutaj) jest nadal w trakcie dekorowania. Niestety lampa w kształcie ananasa z zarahome.com wyprzedała się i nie zdążyłam jej kupić, szukam teraz czegoś podobnego.
Regał nie wygląda jeszcze tak jak bym chciała, ale nie spieszę się z jego ukończeniem, ponieważ wolę aby wyeksponowane przedmioty były wyjątkowe i dla mnie ważne. Jestem świadoma tego, że cały proces może trwać jeszcze wiele miesięcy, ale sam fakt możliwości przeglądania aukcji z antykami czy odwiedzenia sklepów ze starociami, daje mi tak wiele radości, że nie zamienię tego na nic innego! :)


8 komentarzy:

  1. fajne lustro:-) pozdrawiam :-)
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lustro jest również z Ikei - oryginalnie było czarne, ale kilka warstw białej farby i wygląda zupełnie inaczej :)

      Usuń
  2. I have found you through the Lauren Conrad website, and I love your blog. Would you like to follow each other. Just leave a comment to let me know.
    My Fashion blog: I'm A Love Addict
    Enter my giveaway Birthday Month Giveaway {International}

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wszystko dobrałaś:)moje kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To jeszcze nie wygląda tak jakbym chciała, ale na pewno za jakiś czas będzie ;)

      Usuń
  4. Sliczne lustro :) uwielbiam takie kolory :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Lustro to moje dzieło, oryginalnie było czarne. ;)

      Usuń
  5. świetnie ! Pułkę mam tą samą tylko pionowo ! :)

    OdpowiedzUsuń