27.1.13

WINTER SKINCARE


Moja skóra nigdy nie była idealna i jest raczej trudna w pielęgnacji, tak jak każdy mieszany typ cery. W strefie T zmagam się z występującymi od czasu do czasu wypryskami i wągrami, zaś policzki mam najczęściej przesuszone. Niskie temperatury na zewnątrz i suche ciepłe powietrze w pomieszczeniach, sprawiają, że te problemy skórne wręcz nasilają się w okresie zimowym. Większość z produktów, o których dzisiaj napiszę jest zupełną nowością w mojej kosmetyczce i jestem w fazie ich testowania. Jednak widoczny efekt jakim jest gładka i dobrze nawilżona skóra, sprawia, że jestem tymi kosmetykami zachwycona!

DEMAKIJAŻ
Nigdy nie położę się spać z makijażem na twarzy! To nawyk, którego wypracowanie co prawda zajęło mi kilka lat, ale cieszę się z niego bardzo! Dlatego też, demakijaż to podstawa mojej wieczornej pielęgnacji. Aktualnie testuję dwa płyny marki Clinique, dwufazowy Take The Day Off, oraz Rinse-Off. Dwufazowym płynem zmywam makijaż oczu a płynem rinse-off przecieram resztę twarzy zmywając resztę makijażu.

OCZYSZCZANIE
Dokładne oczyszczanie jest najważniejsze w mojej pielęgnacji, dlatego, po wielu miesiącach przemyśleń skusiłam się na zakup szczoteczki Clarisonic Mia. Używam jej wieczorem, wraz z kremem do mycia twarzy Neutrogena Deep Clean Cream Cleanser. Z działania tych dwóch produktów razem jestem najbardziej zadowolona. Moja skóra jest niesamowicie gładka i czysta (żaden pilling tego nie dokonał)!  Pory są oczyszczone, wypryski nie pojawiają się praktycznie zupełnie. Rano do mycia twarzy używam pasty Lush - Dark Angels, która również bardzo ładnie oczyszcza i odświeża skórę. 


TONIZOWANIE
Nigdy nie lubiłam toników i zawsze uważałam, że ten krok w pielęgnacji jest zupełnie bez sensu. Mgiełki z Witaminą E z The Body Shop używam już od prawie roku, ładnie odświeża skórę (w tym celu świetnie spisuje się również latem). Ale czy w jakiś cudowny sposób działa na moją skórę, tego nie zauważyłam.

NAWILŻANIE
Po dobrym oczyszczeniu, potrzebne jest porządne nawilżenie :) Wieczorem na okolice pod oczami używam kremu z Avene Ystheal, który jest pierwszym kremem pod oczy, którego działanie przeciwzmarszczkowe faktycznie zauważyłam. Następnie na całą twarz nakładam krem Clinique Turnaroud Overnigt, który delikatnie złuszcza martwy naskórek oraz świetnie nawilża. Ten krem tak mi się spodobał, że zastanawiam się nad zakupem pełnowymiarowego opakowania. Oba produkty przeznaczone są do stosowania tylko wieczorem! Rano używam innego produktu z Clinique - lekkiego żelu nawilżającego Moisture Surge Extended Thirst Relief, który wchłania się błyskawicznie pozostawiając skórę przyjemnie gładką i nawilżoną, dzięki czemu idealnie nadaje się pod makijaż. Jeśli widzę, że zapowiada się słoneczny dzień stosuję również lekki krem z filtrem UV 45 Neutrogena Ultra Sheer, który ładnie się wchłania i nie zostawia białego filmu na skórze.


4 komentarze:

  1. Widzę, że lubisz naturalne kosmetyki, zatem zapraszam do siebie na konkurs. Do wygrania naturalne Savon Noir. Jeśli nie wiesz co to jest również u mnie o tym przeczytasz www.passiflorali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie wyobrażam sobie położenia się z makijażem na twarzy! Choćbym była okrutnie zmęczona, a mój facet mówił "nie przesadzaj, raz możesz sobie odpuścić" to nie pójdę spać bez wcześniejszego demakijażu! :-) U mnie nr 1 są olejki, które doskonale oczyszczają skórę i nie wysuszają jej. Bardzo lubię też hydrolaty, które zastępują mi zwykłe sklepowe toniki. Zainteresowałaś mnie tą pastą i kremem pod oczy - napisz o nich coś więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam rożnych mieszanek olejków i niestety w ogóle się u mnie nie sprawdzają, ja najwidoczniej potrzebuje mocniejszego oczyszczenia i w tym zarówno Clarisonic jak i pasta z Lusha sprawdzają się idealnie. Odnośnie pasty i kremu na pewno coś więcej o nich napisze :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Oj ja juz nie pamiętam kiedy położyłam się z makijażem :) szczoteczkę też uwielbiam i cieszę się że Ty też jesteś zadowolona :) zastanawiam się nad tym Dark Angel z Lush czy on nadaje się do suchej cery? :*

    OdpowiedzUsuń