18.1.13

WHAT'S NEW IN MY MAKEUP BAG?


Produkty do makijażu, z którymi nie rozstaję się od kilku tygodni i towarzyszą mi praktycznie każdego poranka. Niestety niektóre z nich są trudno dostępne w naszym kraju, nad czym ogromnie ubolewam. Ja w swoje zapatrzyłam się będąc w Kanadzie, chociaż teraz żałuje, że nie zrobiłam, większych zapasów... (na szczęście istnieje jeszcze allegro i ebay!).

 NARS - Laguna Bronzer
CLINIQUE - mini fresh bloom blush - 01 peony
COVERGIRL - Lash Blast Volume Mascara


7 komentarzy:

  1. fajnie, że trafiłam na Polkę na forum laurenconrad.com ! śledzę bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I just saw your comment in Lauren Conrad's forum and I thought I'd check your blog out.. I actually really like it! Maybe you'd like to check mine out as well. :) It's vickynspiration.blogspot.com .

    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw, zazdroszczę :)
    zapraszam również do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, very lovely and pretty products!

    Xx
    /Stephanie / http:// mydarlingsolitude.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog, I'm your new follower

    Chloë x
    http://ioncehadthisdream.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń