30.1.13

PHOTO WALL

W moim salonie jest jedna ściana, która jest w takim miejscu, że nie ma możliwości postawienia przy niej żadnej komody, szafki czy stolika. Szkoda mi również zostawić ją pustą, gdyż jest to miejsce zaraz przy wejściu do pokoju.  Dlatego wymyśliłam sobie, że ozdobię ją wieszając różne rodzaje ramek, niekoniecznie ze zdjęciami.
Oto kilka zdjęć, które znalazłam szukając inspiracji do dekoracji mojej ściany.  


Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie firmowych torebek na zakupy.




Instagram na ścianie.



Zaskakujący kolor + puste ramki.


Korzystacie ze strony pinterest.com? Dla mnie to idealne miejsce do przechowywania inspirujących zdjęć w idealnym porządku, bez zaśmiecania twardego dysku komputera :)
Zapraszam również do odwiedzenia mnie w innych miejscach w sieci (wystarczy kliknąć na obrazek)!


4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie dekoracyjne ściany, tworzą niesamowity klimat. A pomysł z torebkami super! :) Moją ścianę zajęło nowoczesne spojrzenie na Nowy Jork ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely Photos... Just love instagram

    Come and visit my Blog... Maybe you like to follow :)
    Sandra
    www.sunkissedlovechild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. LOOOVEE this idea!! I'm coincidently redecorating my bedroom next month, I just might use some of these photos as inspiration. Thank you so much!

    www.thejoyoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń