24.1.13

NEW YEAR, NEW SHOES

Sezon zimowych wyprzedaży mija u mnie bardzo spokojnie. Po pierwsze, przy tak niskich temperaturach, jedyną rzeczą na jaką mam ochotę po powrocie z pracy jest ciepły koc, kominek i gorąca herbata z imbirem i cytryną, po drugie, wśród jesiennych i zimowych kolekcji nie znalazłam nic co krzyczałoby do mnie "Kup mnie!". Jednak, kierując się zasadą, że butów nigdy nie można mieć zbyt wiele, w mojej szafie wylądowały 3 nowe pary!


Bardzo polubiłam ten fason butów! Slippersy Tommy Hilfiger znalazłam w Kanadyjskim Winners.


Kolejne dwie pary wpadły mi w oko w trakcie przeglądania przecen na stronie zara.com





9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie mogę się już doczekać wiosny, kiedy w końcu je założę :)

      Usuń
  2. lovely shoes!! :)

    check my new post on:
    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for visiting! :)

      Usuń
  3. Świetne buty! Najbardziej podobają mi się te z czaszkami, których niestety nie udało mi się kupić, a tak bardzo je chciałam! No cóż, poczekam na inne :) Poza tym przejrzałam całego Twojego bloga i jest on naprawdę interesujacy! Zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kupić te buty jesienią ale szybko zrobiło się zimno i o nich zapomniałam, a przypomniałam sobie, że mi się podobały przeglądając promocje. I załapałam się na ostatnia sztukę w moim rozmiarze!
      Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. balerinki z czaszką bardzo mi się podobają <3 ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, ale mi się marzą takie buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tak styl :) uważam że balerinek nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń