21.1.13

HOME DECOR WISH LIST


W tym roku będzie tutaj na pewno więcej postów dotyczących aranżacji wnętrz. Dzisiaj kolejny z nich - moja "lista życzeń" produktów do dekoracji w których aktualnie jestem wręcz zakochana. O krześle "ghost" marzę już od dawna, idealnie pasowałoby do mojej toaletki w łazience. Od dawna również myślę o zakupie skóry bydlęcej oraz kubków Jonathana Adlera. Poduszka pudełka pochodzą z najnowszej kolekcji zara home i od razu przypadły mi do gustu, tak samo jak lampa ananas, która jest prześliczna i już wyobrażam ją sobie, jak świetnie wyglądałaby na mojej komodzie. Największy problem mam ze znalezieniem "słojów na słodycze" w których chciałabym trzymać biżuterię. Jeśli wiecie gdzie można kupić coś podobnego będę bardzo wdzięczna za informacje! :)

home decor wish list
1. Ghost Chair - podobne tutaj
2. Poduszka z liśćmi palmy - zara home
3. Lampa ananas - zara home
4. Pudełka w egzotyczne wzory - zara home
5. Dywan, skóra krowy - podobna Ikea
6. Słój na słodycze 
7.Kubki "Mr.& Mrs. - Jonathan Adler

5 komentarzy:

  1. I love the ghost chair ! I can't wait to own my own place and decorate it ;)

    bisous,
    Natasha

    www.bisousnatasha.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ghost chair is perfect because it works with everything! :)

      Usuń
  2. Love those mugs, so cute!!

    new follower :)

    www.nateandmaryclaire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blog! Te sigo ;-)
    Espero que te guste el mío y me sigas también. http://a-boutik.blogspot.com.es/
    Mi twitter es https://twitter.com/a_Boutik
    1besito

    OdpowiedzUsuń