17.1.13

BOOKSHELF

Jednym z moich noworocznych postanowień na nowy 2013 rok jest urządzenie w mojego mieszkania bardziej w moim stylu. Rzeczą od jakiej chcę zacząć jest regał na książki ( które od dwóch lat ciągle tkwią w pudłach). Jedyny problem stanowi fakt, że moje mieszkanie mieści się na poddaszu, w związku z czym większość ścian zajmują skosy. Dlatego zamiast standardowego regału potrzebuję coś niższego. Jednym z moich pomysłów jest ustawienie poziomo zwykłego regału z Ikei, dzięki czemu będę mogła ustawić swoje ulubione książki, a dzięki dodatkowo uzyskanej powierzchni również inne ulubione przedmioty. 


bookshelf
1. Szklana szkatułka - Zara Home
2. Czarna taca - IKEA
3. Biały Łabędź - Home&You
4. Regał EXPEDIT - IKEA
5. Biały koszyk - IKEA
6. Czarny pojemnik, kielich - Zara Home 



9 komentarzy:

  1. Szkatulka i regal sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. regał wczoraj już do mnie przyjechał :)

      Usuń
  2. regał z Ikei jest świetnym pomysłem! ;) obserwuję i liczę na rewanż. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że również Tobie się podoba :)

      Usuń
  3. Ikea makes the best bookcases!! I also LOVE that glass casket! Gorgeous!! Love your blog! I am your newest follower! :)
    -Bridgette
    http://bridgettenicole.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bridgette, thank you for following me! :)
      Glass casket is perfect for gold chains! :)

      Usuń
  4. w zara home są piękne rzeczy! ja do swojej szafy muszę dokupić bambusowe kosze. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakochałam się w kilku rzeczach z nowej kolekcji zara home, ale o tym bedzie nowy post ;)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń
  5. the glass casket looks great!

    OdpowiedzUsuń