11.11.12

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA


1. MAC Studio Fix Powder Plus w odcieniu NC20  
2. MAC Mineralize Blush kolor Dainty 
3. Lakier OPI - Don't Know Jacques
4. GLISS KUR Hair Repair serum - olejek ładnie wygładza suche końcówki i ujarzmia puszące się włosy
5. Cienie w kremie ESSENCE - 01 coppy right i  09 for fairies - używane samodzielnie lub jako baza pod cienie sprawdzają się świetnie i wytrzymują w idealnym stanie spokojnie ok 8h.
6. Bronzer Bourjois czekoladka odcien nr. 52 - używałam go na studiach i powróciłam do niego przez przypadek. Oprócz obłędnego zapachu czekolady, jest praktycznie matowy i wystarczy jego odrobina do wykonturowania twarzy.
7. Korektor Healthy Mix Bourjois - idealny pod oczy!
8. Zmywacz do paznokci w słoiczku z sensique - nie wiem jak mogłam bez tego produktu zmywać wcześniej metaliczne czy brokatowe lakiery do paznokci!


9. Złoty naszyjnik - łańcuszek z H&M - nosiłam go do wszystkiego praktycznie codziennie przez cały październik.
10. Lokówka Babyliss - nagrzewa się super szybko i daje ładny skręt - mój najszybszy sposób aby rano uzyskać ładne naturalne loki. 
11. Iphone cover H&M - zakochałam się w tych obudowach! I spokojnie może służyć jako lusterko :)


PS: Zapraszam do polubienia mnie na facebook i twitter. :)

2 komentarze:

  1. powiem Ci, że bardzo lubię Twoich ulubieńców! Zawsze znajdę coś ciekawego, np. Korektor Healthy Mix Bourjois zaraz pewnie włożyłabym go do koszyka, gdybym ostatnio nie postanowiła wypróbować Kryolan Dermacolor Camouflage ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek z gliss kura bardzo mnie zaciekawil.
    Musze sie za nim rozgladnac.

    OdpowiedzUsuń