16.11.12

MANI FRIDAY: RED NAILS

Pierwsze skojarzenia jakie nasuwają mi się gdy myślę o czerwonych paznokciach to klasyka i kobiecość! Zresztą chyba nie tylko ja tak uważam, skoro czerwony odcień lakieru jest od lat najlepiej sprzedającym się kolorem. Wystarczy spojrzeć na jedne z pierwszych reklam kosmetyków kolorowych na których widnieje właśnie czerwona magia lakieru do paznokci, zamknięta w małej buteleczce.




Jest tyle odcieni czerwieni, że znalezienie tej idealnej może graniczyć z cudem! Ja w swojej kolekcji lakierów mam cztery czerwone, które bardzo lubię i noszę w zależności od humoru i okazji. Ostatnio zakochana jestem w Essie Fifth Avenue, który ma w sobie odrobiną pomarańczy, dzięki czemu jest najradośniejszą czerwienią jaką miałam na paznokciach! Rimmel Heart On Fire jest głębokim ciemnym odcieniem czerwieni, którym najczęściej maluję paznokcie u stóp. Dior Vernis nr 999 ma w sobie nieco zimniejsze tony i jest typowo elegancką czerwienią. Zaś Catrice Bloody Mary To Go to idealna żywa czerwień na lato, która pięknie podkreśli opaleniznę!


red nails



A jaki jest wasz ulubiony czerwony lakier do paznokci?




2 komentarze:

  1. Me encanta el color¡¡¡¡
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czerwony lakier z Golden Rose, 286 :)

    OdpowiedzUsuń