12.11.12

Lakiery szukają nowego domu edycja II (ZAKOŃCZONY)

Kiedy moje pudełko z lakierami do paznokci przestaje się zamykać, to znaczy, że czas na rozstanie się z niektórymi z nich, bo przecież nie ma takiej możliwości abym zużyła je wszystkie!

Poprzednim razem (tutaj) dzięki takiemu rozdaniu, nie dość że zrobiłam miejsce na nowe zdobycze, nie miałam wyrzutów sumienia, że wyrzucam całkiem dobre albo nowe produkty, a także wywołałam uśmiech na czyjejś buzi (mam taką nadzieję ;)).

Więc jeśli macie ochotę przygarnąć taką oto gromadkę :
(Lakiery są albo zupełnie nieużywane albo użyte maksymalnie 2 -3 razy.)


Zapraszam do wzięcia udziału w małym rozdaniu!!!

Zasady są proste:

1. Jeśli masz 18 lat lub zgodę rodziców
2. Jesteś moim subskrybentem (jeśli nie, możesz to zaraz nadrobić ;))
3. Lubisz mój profil na facebooku --> KLIK KLIK
4. I do przyszłego poniedziałku (19.11.2012 ) w komentarzu napiszesz odpowiedź na pytanie: "Dlaczego lubię malować paznokcie?" podając swoje inicjały pod jakimi lubisz mnie na facebooku.

We wtorek wieczorem (20.11.2012) wybiorę nowego opiekuna dla mojej gromadki! (informację zamieszczę na facebooku) :)

A oto skromna 29 szukająca nowego domu:


1. Manhattan - Pro French nr 61G
2. Rimmel 433 French Ivory
3. Rimmel 444 French Lingierie
4. Inglot matowy


5. Revlon - Belle
6. Essence - 02 circus confetti
7. Essence - 01 it's purplicious
8. Essence - 04 space queen


9. Catrice - 830 Salmon & Garfunkel
10. Catrice - 170 I Scream Peach!
11. Catrice - 820 Pimp My Shrimp
12. Nouba nr. 450
13. Inglot  nr. 663 


14. Revlon - 040 Blue Lagoon
15. Revlon - 028 Minted
16. Wibo nr. 353
17. Manhattan nr 81C
18. Manhattan nr 67S
19. Rimmel 620 How do you lilac it?


20.H&M - Monher of pearl
21. H&M - Grey Pearl
22. H&M - Pink Pearl
23. H&M - Golden Treasure
24. Wibo Extreme Nails nr 65
25. Wibo Extreme Nails nr 88
26. Catrice 490 Iron Mermaiden
27. Essie kolekcja WIld Craft nr 01 Tree Hugging
28. Rimmel 60 seconds nr 500 carmel cupcake
29. Wibo so matte

Powodzenia!!!

10 komentarzy:

  1. nie mam prywatnego fb, więc jestem zdyskwalifikowana, a szkoda, bo widzę kilka perełek ;) I tak odpowiem, dlaczego lubię malować paznokcie? Bo to babskie, dość odprężające i sprawia, że czuję się pewniej. Jestem jedną z tych dziewczyn, które po prostu muszą mieć lakier na paznokciu, bo inaczej czuję się fatalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj był uśmiech na twarzy był ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, iż staram się dbać o siebie, wykonuję starannie makijaż twarzy, to dopiero kiedy mam pomalowane paznokcie czuję się w pełni kobieco !
    zdecydowanie pomalowane paznokcie dodają mi pewności siebie i odzwierciedlają mój nastrój :)
    nie ukrywam , że bardzo chętnie przygarnęłabym taki zbiór lakierów. Może się uda ! :))

    fb: agata m. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your blog :) Those glittery colours are perfect for the Christmas season! :)

    Check out my blog? Don't forget to follow if you like it! @addressbookblog

    www.addressbookblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię je malować by dodać koloru do szarości, która aktualnie szybko przykrywa świat. To jeden ze sposobów na jesienno-zimową chandrę, mój sposób by się jej nie poddać :>
    Wiosna i lato? to swoista symbioza - biorę wiele dobrego dla siebie i daję coś od siebie tworząc kolorowe środowisko :)

    fb: Kaśka W.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię malować paznokcie, ponieważ jest to chyba najlepszy sposób na wyrażenie obecnego nastroju, a także... kreowanie go :-) Kiedy tryskam energią, moje paznokcie aż rażą w oczy różowymi i pomarańczowymi neonami, kiedy mam chwile zadumy i melancholii, przykrywam je warstwą beżu lub szarości.
    A co z tym kreowaniem nastroju? Nałożenie kolorowej emalii na paznokcie zdecydowanie polepsza humor, ale nic nie sprawia takiej radości jak...kupno nowego lakieru! :)

    Na fb lubię jako Kinga P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ż B
    Ponieważ dzięki nim małym kosztem można szybko zmienić charakter jakiegoś stroju. Wyobraźmy sobie zwykłą małą czarną, ale jeśli dodamy do niej czerwony lakier od razu daje nam to niezłego pazura. Tak samo ubierając się w same pastele i malując paznokcie na czarno radykalnie zmieniamy całą koncepcję stroju. A poza tym piękne dłonie i pomalowane paznokcie świadczą o tym, że kobieta o siebie dba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jako Sylwia Ch.

    Uwielbiam malować paznokcie...
    bo wtedy moje dłonie są zadbane,
    bo czuję się mega-kobieco,
    bo umalowane paznokcie dodają mi odwagi i pewności siebie,
    bo mogę nosić takie kolory, na jakie akurat mam ochotę,
    bo może kolorować w ten sposób rzeczywistość,
    bo pomalowane paznokcie zawsze poprawiają mi humor,
    bo lubię patrzeć na swoje dłonie, kiedy są piękne,
    bo czuję się piękniejsza,
    bo sprawia mi to radość,
    bo lakier nie ma rozmiaru i nigdy nie jest za mały,
    bo nowy lakier nie kosztuje tyle, co nowe buty, a sprawia porównywalną radość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor paznokci odzwierciedla mój nastrój :D Praktycznie codziennie mam inny kolor, mówi się, że kobieta zmienną jest i u mnie sprawdza się to w 100 %. Lubię mieć jakiś kolor na paznokciach, ktory jednocześnie stanowi świetny dodatek do ciuchów.
    Już prawie wtorek, ale co mi szkodzi spróbować :)

    FB: Magda O

    OdpowiedzUsuń