7.11.12

JESIENNY TAG

Dzisiaj mam dla was jesienny tag, który tak mi się spodobał, że postanowiłam na te pytania odpowiedzieć sama.:)


1. Ulubiony produkt do ust na jesień?
Pomadki Eliksir z Wibo - moje odkrycie tego miesiąca! Świetnie nawilżają i mają ładne pół transparentne odcienie. (od lewej numery: 06,  07, 08, 09 ).


2. Ulubiony jesienny lakier do paznokci?
Essence - Sole Mate - piękny bardzo ciemny fioletowo bordowy odcień.


3. Ulubiony jesienny napój?
Oczywiście kawa z cynamonem, oraz herbata z miodem imbirem i cytryną.

4. Ulubiony jesienny zapach/świeca/perfumy?
Od lat świece o zapachu wanilii i czekolady oraz zapach świeżo upieczonej szarlotki!

5. Ulubiony szal,chusta etc?
Kominy z H&M i futrzany kołnierz z River Island




6. Ulubiona zmiana w przyrodzie?
Wieczorne mgły i kolorowe od liści poranki.

7. Ulubiony horror, film o duchach, film na Halloween?
Jeśli horrory to tylko Hitchcocka! 

8. Ulubiony jesienny owoc/potrawa?
Supr rozgrzewająca zupa dyniowa z pomarańcza i imbirem.

9. Za co przebrałabyś się na Halloween?
Nie przebieram się na Halloween, ale jeśli miałabym to zrobić to na pewno za którąś z bohaterek z horrorów Hitchcocka.

10. Co najbardziej lubisz w jesieni?
Za to że mogę wieczorem spokojnie usiąść z winem i książką, przy palącym się kominku.

7 komentarzy:

  1. mam te pomadki z Wibo i dla mnie są mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu są to moje ulubione pomadki i się z nimi praktycznie nie rozstaję! Mogły by mieć tylko trochę ładniejsze opakowania. Ale za taką cenę na prawdę nie ma co narzekać :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To jeden z najlepszych lakierów do paznokci jakie mam! :))

      Usuń
  3. te pomadki mnie zaciekawiły jutro wstąpię do rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń