16.10.12

WHAT IS IN MY AUTUMN MAKE UP BAG?


Jesień jest dla mnie specyficzną porą roku, jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe. Mam już trochę dość pastelowych cieni, brzoskwiniowych róży czy delikatnych błyszczyków, ale jeszcze nie mam ochoty na cięższe podkłady i ciemniejsze cienie.
Dlatego też moja jesienna kosmetyczka jest swoistą hybrydą letnich i zimowych produktów. Delikatny krem tonujący łączę z odrobiną pudru brązującego i delikatnego różu, ale usta maluję czerwoną pomadką a paznokcie metalicznym lakierem. 

Lakiery do paznokci:  Dior 999 Coquelicot Poppy / H&M Wawawoom / Dior 226 Timeless Gold / OPI You don't know Jacques!

Zawsze czuję, że nadchodzi jesień gdy mam ochotę malować paznokcie na czerwono! :)

Produkty do twarzy: Krem Tonujący Maybelline Dream Fresh BB Cream / Bourjois Healthy Mix korektor / MAC Studio Finish Concealer / Puder MAC Studio Fix Plus / Puder brązujący Chanel nr. 62 Terre Epice / Róż MAC Dainty / Rozświetlacz MAC Mineralize Skinfinsh Soft and Gentle.

Usta : Pomadki: Kryolan LC 101 / Estee Lauder Sygnature Lipstick 68 Simply Red / Błyszczyk Catrice Lip Appeal nr. 080 Bare Necessity 
Zapach: Juicy Couture Viva La Juicy

 
Oczy: Paleta cieni MAC, Inglot i Kobo / Cień w kremie Essence 01 Coppy Right / MAC Fluidline Blacktrack / Maskara Bourjois Beauty Full Volume / Korekto do brwi Delia / Zalotka Za  

Pędzle: Inglot 6SS i 28PO oraz Ecotools

Jakie są wasze ulubione produkty do jesiennego makijażu?
I co koniecznie musi się znaleźć w waszej jesiennej kosmetyczce?


4 komentarze:

  1. pewnie, że podam: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19511633 ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swojej jesiennej kosmetyczki nie wyobrazam sobie bez:
    -czerwonych lakierów do paznokci(rozne kolory czerwieni)
    -moich ukochanych perfum lancome hypnose senses
    -oraz mojego nowego odkrycia pedzli real techniques Samanty Chapman.
    Kochana i na koniec mojego "wywodu" miałabym prosbe. Czy moglabys napisac gdzie mozna znalesc taka cudna kosmetyczke która prezentujesz na pierwszym miejscu?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar zamówić te pędzle, szczególnie że kilka z moich jest już dość leciwych i przydałoby się je wymienić na nowsze ;)

      Kosmetyczka - jest tak na prawdę torebką, którą kupiłam jakieś 2 lata temu w H&M. Ale jeszcze latem widziałam identyczne tylko w wersji czarnej. :)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. moje ukochane ecotoolsiaki! <3
    p.s. przy okazji zapraszam na pachnący konkurs Bath&Body Works :)

    OdpowiedzUsuń