19.8.12

DIY INSPIRATIONS BOARD


 Od jakiegoś czasu  myślałam o czymś co mogłabym powiesić nad biurkiem, gdzie mogłabym umieszczać inspirujące mnie fotografie, wycinki gazet itp. Opcja z tablicą korkową odpadłą od razu, a tablica magnetyczna byłaby zbyt nowoczesna do mojego mieszkania. Przeszukując pinterest.com znalazłam kilka ciekawych projektów i tak własną tablicę inspiracji wykonałam sama.


Co jest nam potrzebne: 
Płótno malarskie na ramie
Materiał którym obijemy płótno malarskie (ja wybrałam len w beżowym kolorze)
Taśma lub wstążka (na swoją tablicę wykorzystałam prawie 20 metrów taśmy)
Guziki (najlepiej aby były w odcieniach naszej tablicy, różnych rozmiarów i kształów)
Igłą z nitką
Nożyczki
Centymetr
Zszywacz tapicerski  + zszywki


Po obiciu materiałem naszego płótna malarskiego zabieramy się za cięcie odpowiedniej długości tasiemek.
Wymyśliłam sobie, że chcę aby "siatka z tasiemki" na mojej tablicy była dosyć gęsta, dlatego tasiemki przymocowywałam (zszywaczem tapicerskim) co 10 cm. Tasiemki przymocowujemy tak aby tworzyły romby.


Gdy przymocujemy taśmy zaczyna się długa i żmudna praca z przyszywaniem guzików w miejscach przecięcia tasiemek.
Gdy się z tym uporamy nasza tablica jest gotowa :)
Wieszamy ją w wybranym miejscu i umieszczamy na niej to co nas inspiruje, co lubimy i o czym marzymy.



Mam nadzieję że podobał wam się mój pierwszy DIY wpis, jeśli będziecie miały ochotę na więcej takich wpisów, dajcie znać w komentarzach a ja bardzo chętnie jeszcze coś dla was przygotuję :)


10 komentarzy:

  1. Takie przedsięwzięcia są świetne! Przepiękna tablica, chciałabym taką mieć! I dzięki Tobie wiem jak ją można zrobić! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ten wpis może się przydać :)

      Usuń
  2. Świetna sprawa :) Złapałam chęci na taką tablicę..

    OdpowiedzUsuń
  3. j'adore <3

    www.alicemazzara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna ta tablica!!! chyba też coś pomyślę jak moją przerobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, bardzo mi się podoba efekt.
    Odwiedziłam Cię i zostaję :))) Bardzo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jaka super!!!:):):)zapowiada sie blog mój ulubiony!:)pozdrowienia, Lou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo mi miło, że Tobie się podoba!!! :)

      Usuń