11.7.12

ULUBIEŃCY MAJA I CZERWCA

Musicie mi wybaczyć że tak późno, ale gdy za oknem takie piękne słońce i temperatura powyżej 30 stopni, to ostatnią rzeczą na jaką miałam ochotę to siedzieć przed komputerem!
Dzisiaj natomiast się zmobilizowałam i pokażę wamm po jakie produkty najczęściej sięgałam przez ostatnie dwa miesiące.



Ostatnie miesiące były u mnie nadzwyczaj "bogate" w uroczystości: śluby, komunie a nawet chrzciny. Dlatego też wśród moich ulubieńców znajdują się produkty pomagające uzyskać wyjściowy wygląd ;)



1. rimmel sun shimmer instant tan - delikatnie przyciemnia skórę, dając efekt skóry muśniętej słońcem i to w dosłownie kilka minut. 
2. ardel duralash - kępki rzęs wyglądają bardzo naturalnie, ładnie otwierają oko  i są super proste do przyklejenia - oczywiście z klejem do rzęs duo.
3. la roche posay  anthelios ac - jak na razie najlepszy filtr do twarzy jaki miałam, szybko się wchłania, nie świeci się i dobrze pracuje z podkładami.
4. revlon photoready - podkład, który z założenia ładnie wygląda na zdjęciach, nie robi efektu maski, ładnie ujednolica cerę.
5. maybelline dreammat powder - dobrze matuje, lusterko + gąbeczka sprawiają że jest idealny do poprawek w ciągu dni i zmieści się w prawie każdej torebce
6. loreal studio secrets baza pod makijaż - bomba silikonowa, ale na specjalne wyjścia sprawdza się nieźle, przedłuża trwałość makijażu, wygładza skórę.
7. bourjois full volume mascara - dodaje objętości i nie kruszy się w ciągu dnia - dla mnie to wystarczy :)
8. clarins lip perfection - jeden z moich ulubionych balsamów do ust, który cudownie pachnie i ładnie wygląda na ustach.

5 komentarzy:

  1. a obecnie moim jedynym ulubieńcem jest krem nivea soft odstawiłam wszelkie kolorowe mazidła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w moich ulubieńcach lipca to będą chyba tylko krople na zapalenie spojówek ;)

      ja musiałam odstawić a żałuję bo mam kilka fajnych rzeczy na lato :(

      Usuń
  2. kurczę ja się zbieram ciągle żeby kupić klej duo i nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zwlekałam ale swój mam już prawie 2 lata i cały czas jest dobry, a rzęsy trzymają się na nim świetnie. Polecam :)

      Usuń
  3. Od jakiegoś czasu mam ten podkład Revlon photoready i jestem z niego bardzo zadowolona! :-)

    OdpowiedzUsuń