27.6.12

SHOPBOP?

Mieszkam w północno-wschodniej części naszego pięknego kraju, co niestety wiąże się z bardzo ograniczonym wyborem miejsc w których mogę znaleźć coś fajnego. Rozkład H&M, Reserved i Douglasa znam już chyba na pamięć ;) a o sklepach typu Zara czy Topshop mogę pomarzyć albo udać się do stolicy na zakupy. Ciężko jest więc znaleźć coś oryginalnego i czego nie zobaczę na co 3 mijanej dziewczynie. Z pomocą przychodzą mi więc sklepy w sieci, szczególnie angielskie strony typu asos.com czy riverisland.com, które albo wysyłają towar do Polski za darmo albo mają często promocje na darmową wysyłkę.

Jednym z najnowszych sklepów online jaki odkryłam jest sklep shopbop.com.
Można w nim znaleźć takie marki jak: Marc Jacobs, Alexander Wang, Michael Kors, Tory Burch itp.czyli marki które są raczej niedostępne w Polsce. Przesyłka do naszego kraju jest darmowa, a ceny są okazyjne. Do soboty jest też dodatkowa zniżka -15% na wszystko (kod:EXTRA15). Znalazłam tu parę rzeczy które chętnie widziałabym w mojej szafie: 

      
       

1. Bransoletka Jules Smith / 2. Sandałki Dolce Vita  / 3. Kolczyki Mark Jacobs / 4.Sandałki Jeffrey Cambell  / 5.Flip Flops Tory Burch / 6. Sukienka Cheap Monday


Mam teraz do was pytanie: Czy robiłyście może zakupy już na stronie shopbop? jeśli tak to jak wygląda przesyłka, czas oczekiwania itp. organizacyjne kwestie? Proszę podzielcie się w komentarzach swoimi doświadczeniami ze mną :)

4 komentarze:

  1. Znam ta strone ale jeszcze nie milam okazji z niej zamawiac. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, ale chyba przyjrzę się jej blizej :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam nigdy o tej stronie, ale przeglądając ją teraz to widzę parę fajnych rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  4. wole tam nie wchodzic,bo znajac zycie cos mi sie spodoba i bede chciała :P

    OdpowiedzUsuń