26.6.12

MY WISH LIST


WISH LIST


4. Marc Jacobs - ipad and iphone covers
7. Nikon D300

Dzisiejsze deszczowe popołudnie spędziłam popijając zieloną herbatę i tworząc listę przedmiotów które bardzo chciałabym aby wpadły w moje łapki. Taką moją "listę życzeń" robię co jakiś czas i wieszam nad biurkiem, co działa na mnie motywująco do oszczędzania i dwa razy dłużej zastanawiam się czy "dodać coś do koszyka". :)
Jestem bardzo ciekawa jakie przedmioty znajdują się na waszych listach marzeń?


Today rainy afternoon I spent drinking green tea and creating a list of items that I would love to have. When I create my "wish list", I hang it over my desk. It works for motivating me to save, and twice more I wonder if "to add something to cart". :)
I am very curious what items are on your wish list?


6 komentarzy:

  1. z Twojej listy na mojej rowniez jest nr 1, 3, 5 i 7,ale inny model ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nad d90 jeszcze zastanawiam, tylko najgorsze jest to że chęci są tylko czasu na robienie zdjęć brakuje, więc nie wiem czy by nie leżał i kurzył się w szafie.

      Usuń
  2. Ja zastanawiam się nad drugim Hamiltonem tak lubię te torebki, że wg mnie nie jest grzechem mieć z każdego koloru po jednej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. na mojej liście też ostatnio znalazł się numer 7 tylko inny model Nikona i jestem mega zadowolona z niego ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie od 2 dni jestem szczęśliwą posiadaczką D90 :) Na razie testuję i uczę się obsługi. :)

      Usuń